Re: Výrobní čísla
Autor:
risan (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 13:55
Luboš: "Ríšane, co si vzpomínám, tak pro pohon jeřábů na T111 (nebo i T138?) se taky používaly upravené bezínové motory z Tatry 52 a nikomu to nevadilo... Osobně jsem BN4 viděl v jakési vojenské nástavbě, něco jako měli na V3Skách spojaři, ale byla o něco kratší. Vypadalo to docela profi řešené, žádné home made... Pokud tam nebylo původně BN4, tak tam muselo být něco stejně velkého, ta naftová kráva určitě ne..."
No ano, možná na modernější nástavby jeřábů se použila i nějaká Octavia. I motor Š742 se dělal ve "stabilním" provedení pro nějaký chladírenský návěs nebo co. Ale upřímně, chudák jeřábník, kdyby mu do té malé budky ládoval teplo 4kW buf.
Třeba na Avie s nástavbou pro dopravu osob ("bednabus") nebo s dílnou se pod nástavbu do kastlíku montoval naftový buf.
Luboš: "Mimochodem návod k BN4 ještě zmiňuje použití k nahřátí motoru před startem, ale to vůbec netuším, u čeho ... "
No třeba Renému nebo kdo to má v karoserii za zadníma sedačkama vyřezanou díru na topení vzduchem od motoru by to fungovalo, kdyby to obrátil.