Legislativa :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2
Re: Výrobní čísla
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 08:19

No jo, ale většina takových strojů, které zmiňuje Pepan, se v ČSSR dělala na naftu. Takže jenom opravdu zoufalý konstruktér do toho bude cpát benzínové topení. Ti normální by tam dali naftové.

Re: Výrobní čísla
Autor: lucian (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 10:02

Mě říkal jeden můj známý, že v Barkasech bylo velice slabé topení, tak dostali do něj bufík.

Re: Výrobní čísla
Autor: Jerry (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 11:43

Do Trabantů se taky na zvláštní přání montoval bufík, ale netušim jaká to byla značka.

Re: Výrobní čísla
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 12:17

Luciáne, do těch Barkasů se montovaly ty BN4/I sériově? Luboš říkal "podstatně více než kolik jich bylo potřeba do T613"

Trabant určitě neměl BN4. To byl mnohem menší buf.

Re: Výrobní čísla
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 13:26

Do Trabantů se montovaly (vyjímečně) snad 1kW bufíky, a ty byly jistě jejich výroby.

Ríšane, co si vzpomínám, tak pro pohon jeřábů na T111 (nebo i T138?) se taky používaly upravené bezínové motory z Tatry 52 a nikomu to nevadilo... ;-) Osobně jsem BN4 viděl v jakési vojenské nástavbě, něco jako měli na V3Skách spojaři, ale byla o něco kratší. Vypadalo to docela profi řešené, žádné home made... Pokud tam nebylo původně BN4, tak tam muselo být něco stejně velkého, ta naftová kráva určitě ne...

Mimochodem návod k BN4 ještě zmiňuje použití k nahřátí motoru před startem, ale to vůbec netuším, u čeho ... :-)

BN4 byly taky oficiálně určeny jako náhrada za 3COB1, používané v T2-603 a kdo ví ještě v čem? Mnoho BN4/I se také vyrobilo jako náhradní díl pro T613 a rozprodávaly se ještě v době výroby sedmistovek.

Re: Výrobní čísla
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 31.01.2006 13:55

Luboš: "Ríšane, co si vzpomínám, tak pro pohon jeřábů na T111 (nebo i T138?) se taky používaly upravené bezínové motory z Tatry 52 a nikomu to nevadilo... Osobně jsem BN4 viděl v jakési vojenské nástavbě, něco jako měli na V3Skách spojaři, ale byla o něco kratší. Vypadalo to docela profi řešené, žádné home made... Pokud tam nebylo původně BN4, tak tam muselo být něco stejně velkého, ta naftová kráva určitě ne..."

No ano, možná na modernější nástavby jeřábů se použila i nějaká Octavia. I motor Š742 se dělal ve "stabilním" provedení pro nějaký chladírenský návěs nebo co. Ale upřímně, chudák jeřábník, kdyby mu do té malé budky ládoval teplo 4kW buf.

Třeba na Avie s nástavbou pro dopravu osob ("bednabus") nebo s dílnou se pod nástavbu do kastlíku montoval naftový buf.

Luboš: "Mimochodem návod k BN4 ještě zmiňuje použití k nahřátí motoru před startem, ale to vůbec netuším, u čeho ... "

No třeba Renému nebo kdo to má v karoserii za zadníma sedačkama vyřezanou díru na topení vzduchem od motoru by to fungovalo, kdyby to obrátil.

Re: Výrobní čísla
Autor: Jerry (IP zapsáno)
Datum: 01.02.2006 00:52

Když se tak bavíme o bufíkách, nevíte někdo jak se dostat na seřízení přerušovače pro čerpadlo u BN4/1? Jde mi o to, jak demotovat kryt pod ventilátorem pro spalování. Nevim jak ho stahnout bez deformace čehokoli na bufíku. (plechovej kryt naraženej v hliníkovym pouzdru, ve kterym je motor) Díky za odpovědi.

Re: Výrobní čísla
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 01.02.2006 08:24

No já bohužel nevím, protože jsem BN4/I měl rozebraný již dávno, takže si to už moc nevybavuju a teď momentálně nemám k dispozici jiný BN4/I než ten, co s ním topím v autě. Mám akorát BN4 a ten přerušovač na čerpadlo nemá. Vybavuju si, jak stáhnout oběžné kolo vnějšího ventilátoru (šroubek do středu) a pod tím je plechová krytka, která drží na dvou šroubech. Jak je to z druhé strany, uvnitř, to si nevzpomenu.

Re: Výrobní čísla
Autor: Koušák (IP zapsáno)
Datum: 24.07.2006 13:23


Tomas: "Lubos, ja mam servisnu knizku doma (ku mojej byvalej pieskovici) ... ziadny tajny dokument to nieje "

tomas, tak z tej servisnej knizky by som rad videl aspon kopiu alebo sken.



Tak jsem si pořídil Otesánka a Karkulku...

Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.