A umis to udelat i obracene? Ja totiz puvodne chtel dat do dvojky s elektrickym nahonem mechanickej chromovanej tachometr z jednicky,tak jsem koupil ten prevodnik a pak jsem zjistil ze prevadi obracene,tak ho nabizim. Kdybys to teda zvlad nebo jestli to je na tvejch strankach tak kdyztak uved kontakt ci adresu stranek.Diky
T700 má vedený elektrický signál dráty až před palubku a tam mizí v krabičce TACHOTRONIC, z které pokračuje krátký bowden do mechanického tachometru z Felície s přečíslovaným ciferníkem. To asi víte, že? To je moderna. Nejdříve mechanický pohyb z převodovky přeměním snímačem na el.signál a pak zase zpět na mechanický pohyb.
Ne Mirku, to bohužel není D_B_W (protože tyhle moderní a běžné věci bylo zřejmě konstruktérům zakázáno použít) , to je zase jedna konstrukční katastrofa na přeci tak dokonalém a jedinečném voze v tomto vesmíru. Když jsem to poprvé rozebral, myslel jsem že špatně vidím, že se mi to zdá - a ono ne. Bohužel realita. Ale co bychom chtěli u auta s pořizovací soc cenou jen 2 mil. Kč - elektronický rychloměr s indikací servisu od VDO by to prodražil o cca 3000, a to už by bylo moc.
Tedy všechny tři komponenty. Jen si už nepamatuju, jestli je připojení bowdenu dole na převodovce stejné jako pro "bago", nebo je ta přírubička jiná. Tomku?
tak to musim zjistit podle bowdenu, ale myslim si ze bude treba jeste nejakej bazmek na prevodovku, protoze v kolecku do prevodovky zadnej ctyrhran neni... musime pokoumat. jen me zajima, proc to chces predelavat?
No já se chystám na to samé, ale mám jedničku, tak to doufám vysvětlovat nemusím... ;-) Jedničkový tachometr i s tou ocelovou krabičkou mám (doufám, že funkční...), bowden volně zavěšený pod autem bych našel taky (ten bude asi vypadat...), ale s bazmekem na převodovku už to bude horší... Neměl by někdo? Vůbec nevím, jak by to mělo vypadat...