Prodal jsem TATRU a zbylo mi spousta nových skladových dílů,které mi leží na půdě a ve sklepě..Seznam zašlu na váš E-mail.Je toho tak na dodávku nebo náklaďák. Mirek
Teď mě po dlouhé době mrzí, že nesleduji fórum pravidelně :-). Mohl jsem se stavit cestou z dílny... Doufám, že to do příštího týdne všechno nevykoupíte ;-).
Mimochodem, to už nikdo nechce tatry? Inzerát na tenhle kousek se objevoval v annonci hezkou dobu.
No přesně tak,nabízel jsem prodej hezky dlouho.Prakticky vše nové,ještě jsem to posháněl za fungování zlatých časů TATRY.Vše bylo zakoupeno ze skladu než to vyvezli do šrotu/stropy se pod váhou prohýbaly/.Bylo tam vše na co si člověk vzpomene.Také jsem si to postupně dával do auta/když se něco pokazilo tak se dalo nové/.Bohužel poněvadž jsem neměl dvě/auta/ a manželka měla úraz a na auto je plně odkázana musel jsem jít do levnější dopravy/je rozdíl 15-18l po městě a 6l,při dnešních lidových/.Jinak jsem jezdil 5 let do Chorvatska s přívěsem 1200 kg.Na střeše kola a box + 4 osoby za 13l/100km.Bez sebemenší závady,jen jednou výměna spojky/samozřejmě doma/.Většinou na to tam všichni čuměli jako na zjevení.Bosňáci mysleli,že jsme Rusi.S oginál anglickou lamelou bez problémů celou dobu/ty dnešní porevoluční mají horší obložení/.Jinak auto jsem prodal a teď mi toho něco málo zbylo/již tam nebylo co měnit/.Tak se stavte.Jinak kde bydlím je na stránkách www.volny.cz/tvsat.Tak přeji všem co se dali do tohoto drahého koníčku hodně trpělivosti při údržbě a i když již auto nevlastním stále jsem duší tatrovák. Mirek
Do šrotu? :-O Lipenské kovošroty jsem navštěvoval poměrně pravidelně a něčeho takového bych si všiml. Spíš si myslím, že se to "nějak udělalo" ;-) (to je v tomto případě jenom dobře, prodloužila se doba dostupnosti ND)
V8 jsou všechny, 3.5l taky (až na pár vyjímek, ovšem o T613 se zvýšeným objemem nevím). Jaký typ vlastně chceš? Na T613 se dávaly DDSR a ty se platí mnoha pytlíky kafe ;-)
Jenom jeden? A který? Na motory T613 se zpočátku dávaly Jikovy 32-34 DDSR 3193, od jara 1977 a v.č. cca 1500 pak modernější 32-34 EDSR 2908. Tyto karburátory není možné na jednom motoru kombinovat...
ja ho mám tiež, ked si s snažil minule zpod mojho auta vydolovat náádrž, tak tam učite zavadzalo .... ešte som to čerpadlo nerozoberal, ani meviem presne aký je to typ...
Ahoj všem jsem členem SDH Blovice vlastníme T-613 v ůpravě T623 na dopravní nehody potřeboval bych sehnat karburátory na T-613E1 a alternátor 75Ah samozřejmě že je toho víc ale tohle tet momentálně hoří: předem děkuji všem za odpověd Sýkora