Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Seznámení
Autor: Michala Jiříková (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2006 21:20

Nazdárek, hledám kluka, pokud možno studenta vyšší a silnější postavy k seznámení, který má zájmy o nákladní automobily a zvířata. Mým velkým snem je najít partnera, který by rád jezdil na srazy kolem náklaďáků(Truck fest, Liaz Fest...) a na Truck trial. Časem bych si přála udělat na Truck trial či na Bahna náš automobil a právě vyrazit na nějaký ten sraz s ním. Můj otec vlastní několik exponátů Tater a jednu LIAZku 110, se kterou bych chtěla někdy vyrazit právě na Liaz Fest. Jsem studentka VŠ je mi 20 let, měřím 178 cm a vážím 60 Kg. Těším se, že se někdo ozvete. Ahoj Michala z Prahy

Re: Seznámení
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 17.02.2006 08:30

Neblázni, mezi tatrováky je mnohem vyšší procento pošuků než je průměr v celé populaci. V podstatě se dá říct, že Tatru si nemůže koupit nikdo normální. Kdybys byla inteligentní holka, tak utíkáš od tatrováků jak nejrychleji můžeš. Ale ta VŠ, co studuješ, to bude asi ekonomka, co?

Re: Seznámení
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 17.02.2006 10:19

Co chceš udělávat? Osumsettřináctku máte, tak snad jen nalít naftu a hurá do toho ;-)

http://firma.adresarfirem.cz/107550-autoservis-michal-jirik

Jinak by mě zajímalo jestli dcerka dělá tatíkovi agendu nebo je to jenom takový vtip :-)

risan: Myslíš přímo nejtěžší střední školu v Praze? :-D


Re: Seznámení
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 17.02.2006 11:45

Já si myslím, že z toho Michala časem vyroste. Dřív nebo později jistě pozná, že ideální partner pro životi asi nebude kluk, který jen jezdí po srazech a truck trialech.

Re: Seznámení
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 17.02.2006 12:29

hm, Michala nikde nepíše, že hľadá "ideálního partnera". Ani som nezaznamenal, že by mala záujem o tatrovákov a práve o Tatrovky("...hledám kluka, pokud možno studenta vyšší a silnější postavy k seznámení, který má zájmy o nákladní automobily a zvířata...).