Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Inzerát :-)
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 10:32

Protože inzerce je ve věčných lovištích, píšu ho sem:

Koupím W 353 s platnými doklady (STK, ME) a ve slušném stavu do 5.000,- Kč. Nejraději od Tatrováka :-). Může to být i něco podobného... Dokonce i o 613 "na doježdění" uvažuji. Tak nabízejte.

Re: Inzerát :-)
Autor: Risan (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 11:40

Mě i Luciánovi inzerce funguje. V čem Mirku spatřuješ nefunkčnost? Bude-li to v našich silách, opravíme.

Re: Inzerát :-)
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 11:52

Od včerejška se mi jeví dolní tři tlačítka v menu hlavní stránky jako "mrtvá", ikona šipky se při najetí na ně nezmění... Ostatní funguje jako obvykle. Takže jenom moje PC churaví?

Re: Inzerát :-)
Autor: Matej Mojžiš (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 16:06

Nevim, jsem BRUTALNE zvedavy, ale proc Wartburg? T613 na dojezdeni bych pochopil (davame dokopy) ale Wartburg 353...

Re: Inzerát :-)
Autor: Martin Havel (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 20:19

No vidíš, já W prodával - jenže před 4 lety. Ale jako člověk, který se v něm vozil od narození a měl ho za 1. auto mohu doporučit na doježdění odvezení materiálu na barák apod. Velmi primitivní a robustní rámová konstrukce dovoluje i při pokročilém stavu rozkladu vozit a tahat úctyhodný náklad. Točivý moment 100 Nm při pouhých 50 koních výkonu a převody do "pomala" hovoří za své. Odveze a odtáhne na "kouli" větší náklad, než Š. Forman - měli jsme ho také, mohu porovnávat - zlatej W. Náš W, když oslavil 20. narozeniny, přetahoval po poli velkou maringotku se včelami. Š. Forman by se ani nehnul z místa. Navíc, když u W odejde motor, koupíš jiný za pár stovek a na W za 5000 Kč toho může odejít daleko méně naž na T613 za stejnou cenu - M.M.

Re: Inzerát :-)
Autor: Matej Mojzis (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 21:08

My jsme se v rodine par let vozili na Wartburgu 1000 prosim pekne. Taky rikam ze to nebyl zly vuz. Docela sila - 50 koni z 1 litru.

Re: Inzerát :-)
Autor: Jirka Jirout (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 21:14

Tisícovka je super. Na mém shopping listu je nějaký třídvéřový Wartburg 1000 (nebo dokonce kabrio kdyby bylo...) na druhém místě - hned za T603.

Re: Inzerát :-)
Autor: Martin Havel (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 23:06

Jen tak pro zajímavost - W 353 jezdily u nás za minulého režimu rallye a nevedli si zrovna zle. A říká někomu něco SAAB a ERICH CARLSON a RALLYE MONTE CARLO? (doufám, že to píšu správně) - vynikající úspěchy, vítězství i nad silnějšími vozy. Motor stejný jako W353. Lahůdka: W353 WRC - 100 koní! Jo a kabrio W1000 se vyrábělo a taky W1000 sport kabrio - viděl jsem ho jen na obrázku a musím říct, že to muselo být nádherné auto.
M.M. - nejde o ten výkon, ale o točivý moment - srovnej s moderními čtyřtakty stejného objemu. I třináctistovky mohou závidět.
Na druhou stranu - nedávno jsem seděl ve W353 po opravě a nechápu, jak jsem v něm mohl jezdit - jak si člověk rychle zvykne na pohodlí T613. No, víte sami, ne?

Re: Inzerát :-)
Autor: Jirka Jirout (IP zapsáno)
Datum: 28.08.2002 23:21

Já ty W1000 cabrio znám - jeden v naprosto špičkovém stavu jsem viděl před časem v Maďarsku - jako když vyleze z fabriky. Ale jsou velmi vzácné. Ani těch dvoudveřových není moc. Doufám, že něco seženu. Ale nejdřív T603!

Re: Inzerát :-)
Autor: Martin Havel (IP zapsáno)
Datum: 29.08.2002 00:29

Hergot - teprve teď mě to došlo - kdo s tím bude jezdit? Pokud to je začátečník tak v žádném případě W nedoporučuji. Je dost těžké se s ním naučit jezdit, chce to "technický" cit, každý to nezvládne. Je citlivý na spojku, plyn a správné řazení. Osobně jsem viděl spojkovou lamelu spálenou doslova na prach po jízdě začátečníka. Potom jsou na silnicích vidět W s mlhou v zádech, protože ani neví co do něj lejt, jezdí s vyřazenou volnoběžkou, protože ani neví co to je atd.

Re: Inzerát :-)
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 29.08.2002 07:35

Měli jsme kombíka 14 let, celé moje dětství. Teď potřebuju něco pro maminu, technická je na to dost, bez obav. A výhody už jste vyjmenovali za mne. Hodně "ojetou" 613 bych z hlediska MTZ utáhnul, ale ta pojistka-zatím...

Re: Inzerát :-)
Autor: Ruza (IP zapsáno)
Datum: 30.08.2002 05:47

Ja se vratim k tem mrtvim tlacitkum, me to dela tak ze co vidim pri spousteni stranky na zacatku to je taky aktivni. => Zvetsit si okno a pri nacitani neprepinat na jiny program. Mam ie4 na NTckach. Mozna proto se zatim moc nechytla inzerce protoze kdo nema veliky okno pro toho jako by nebyla. Dela nam to na vsech kompech v praci, ale znate pracovni pocitace.

Re: Inzerát :-)
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2002 09:02

Ruším platnost inzerátu; další smraďochy už nenabízejte.
Od včerejška je naše rodinná letka bohatší o jednoho žlutého Jaguára z Kružítkova, poslední výkřik dvoudobé hi-tech v maximalistické výbavě (anatomy, elektronický management motoru, fofrklacek na podlaze, ultimativní šíbr). Je to bomba a já konečně můžu myšlenkama zpět k Tatrovkám. :-)))

Re: Inzerát :-)
Autor: Martin Havel (IP zapsáno)
Datum: 25.09.2002 21:43

Anatomy? Četl jsem, že od roku 1975 byly na přání i přední anatomy, ale bohužel jen v NDR. Pokud jsou to ty originální z fabriky, tak je to na 99,9% přivezený z NDR a je to docela u nás vzácnost. Ale s řadící pákou na podlaze nemám dobré zkušenosti - sice se nemusí seřizovat, ale vyžaduje to jemné zacházení.

Re: Inzerát :-)
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2002 08:12

Je to Němčour jak poleno - 1986, "přestavba" na naše papíry 1976. Karbec SEDR, elektronické špeky z modelu 1989. :-)
Jenom nevím, jestli má najeto 40tkm, nebo 140.



Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.