Re: Záliba T613 - šílenství?
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 30.04.2004 13:56
>Šeďo: Díky za každou sdělenou zkušenost!
Že největší položku u každého (zdravého ;-) ) auta tvoří palivo, to je mi jasné. Ale nastrkat tolik desetitisíců do žigula, tak to je docela psycho. Nebylo by rozumnější jich za ty peníze postupně koupit několik a ojezdit? Pro ilustraci - ty naše 2 warťasy, pokud nepočítám benzín s olejem a pojistné, ale už beru v potaz pořizovací cenu, TK, ME, evidenčky, přepisy, ND a opravy, pneu a všelijaké serepetičky (barvy, tmely, zbytné doplňky a ozdůbky), nepřesáhly a NIKDY ani nepřesáhnou hranici 10000 korun. V této částce jsou zahrnuta 2 plně funkční přemisťovadla, jedno dovybavené TZ, střešní nosič+vak :-), třetí kompletní auto na díly, k oběma strojům ještě po dvou kompletních obutých sadách kol (léto/zima) a asi tuna všelijakých ND. Na kontě mají dohromady bezmála 20 000 km.
Záměrně do výpočtu limitní sumy (10 000) nezahrnuju fakt, že s prvním jsem udělal pár služebek, aby se zaplatil, takže by bylo s klidem možné ještě přes 6 000 korun odečíst a po plánovaném prodeji jednoho z aut bychom se dostali vlastně k bilanci 0,-Kč, přičemž stále zůstává jeden dobře vybavený a plně sloužící vůz s dostatečnou základnou ND na několik let dopředu ;-).
Jsem toho názoru, že takové stroje musí sloužit do roztrhání s minimálními náklady při dodržení všech základních bezpečnostních a legislativních pravidel. Ale utápět v nich peníze????? To už musí bavit. U Tater to pochopím (veteráni, klasici, láska) ale obyčejný lítací žigulík/wartburg/škodná!?!