Re: 12 T700 ve Švýcarsku?
Autor:
Tomáš Petlach (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2006 11:01
Byl jsem rozhodnutý jít i do úplně nového (ceny začínaly na 25tis. Kč bez DPH), protože na nové auto prostě nemám. A koupit zase starší, tak se vždycky najde nějaká investice, co si budeme povídat...
Tohle servo mělo najeto velmi málo a podařilo se mi po cca půl roce jednání srazit cenu na 12tis. bez DPH včetně montáže, oleje atp. Včera jsem točil Benešov a je to dobré, je to jistější...
Ono to staré nebylo zlé, do 130ti km/h se s tím dalo, nad 130 člověk musel vědět, kde je ta "mezera".
No, jinak Luisa má najeto 272tis. km. Uvidíme, jak dlouho vydrží.
Co do kritiky - asi takhle. "Jéé, vy máte a le krásné auto!" - No a já řeknu "Jooo, ale taky má chyby" a taky to tak nějak jako nezveličuju. A když mi někdo řekne, že jezdím křápem, tak si jen pomyslím, že tenhle EUobčan si sám sobě plive do tváře...
Ale vadí mi jedna věc: jak to tak sleduju, tak v Tatře byla situace od 50tých let jen horší a horší, začalo se dělat méně aut, nakonec se (tuším v roce 77) v podstatě zakázal prodej T613 "obyčejným smrtelníkům". Není prodej=nejsou peníze. Na nic. Ani na vývoj.
Proto docela obdivuju, že auto vyrobené stylem "Hele, Ty jsi truhlář, zkus nějakou palubku" a "Hele, tohle bychom tam mohli narvat, snad to bude nějak pasovat" ještě vůbec jezdí. Opravdu obdivuju tu partu (snad) nadšenců, ale současně i machrů, kteří postavili auta, která tak jako tak v době super technologií umí svištět po dálnici, sedí i za horších podmínek a jsou hodně pohodlná.
Můj názor.
Co se týká nějakých repasí serva, každý mne od toho odrazuje. Eda něco zjišťuje v D, ale nevím, nevím, snad napíše více.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek.