Třeba bude někoho zajímat, co je všechno možné. Pohleďme nejprve na původní technický průkaz Furgonetu:
Povšimněte si zejména kolonky "b) tovární značka, typ". Tento původní technický průkaz se ztratil, aby jej nějaký necitelný úředník neskartoval. Byl vystaven duplikát (slovy Lubošovými "škaredá zelená plachta" ) a lidová tvořivost českého úředníčka zapracovala:
Povšimněte si kolonky "5 Typ:", kde se nám objevilo "TMB10MOSP". To je přece počátek VIN vozu Škoda 105 SP, tedy sedanu verze "M" v užitkové verzi, kdy místo zadních sedadel jsou nějaké přihrádky či co. Potvrzuje to kolonka "8 Obchodní označení", kde je rovnou "105 SP". Obchodní označení "Furgonet" zmizelo v propadlišti dějin českého registru vozidel. Že mi stáhli výkon motoru o 0,8 kW, to už je jen malý detail.
VIN se přiděloval až od roku, kdy naběhla výroba "M" kové řady. Do té doby se VIN nepřiděloval, pouze výrobní číslo (viz první TP).
Lidová tvořivost pak pokračovala na pojišťovně, kde vozu dokonce VIN jen tak klidně přidělili: