Ahoj mam prozbu mužu si sám namontovat TZ a paj zajed na stk.Nebo to musi udelat firma,ja jsem se ptal na Kladne a tam za montaž chtějí 1000,- což si mislim že je to dost Dík za odpověd
,,Pokud TZ není namontováno autorizovaným montážním pracovištěm, musí zákazník navštívit STK, kde mu za poplatek zkontrolují montáž tažného zařízení a vystaví potvrzení, na základě kterého je teprve potom možno TZ přihlásit na Dopravním úřadě."
Sláva, nejsem tedy kriminálník. Přeci jenom ta kontrola stála asi 10% zde deklarované ceny montáže a dávat to na auto s kompletní přípravou (montážní otvory, dráty až po zásuvku), to je prostě malina.
Jediné trošku užší hrdlo celého procesu u mne spočívalo v tom, že ono tovární TZ postrádá jakýkoliv štítek (technikům to nevadilo, ale paní/slečna městská úřednice musela poprosit o souhlas vedoucího :-)).
Nooo, za litr asi není co řešit. Nebo snad si někdo myslí, že to moc?? Když si to namontuju sám tak to budu dělat 2 hodiny a pak na STK vypláznu 500,- za schválení. To se na to múžu vys... Jinej problém je kde v dnešní době sehnat TZ. Pro mě to už asi nemá smysl, ale jacht klub na Praze 10 je měl kdysi schválené a normálně je prodával. Pro "přebytek" zájmu je přestal dělat a nyní jsou schopni ho kusově vyrobit na zakázku, ale auto u nich musí být celý den. Výroba + montáž + atest stojí kolem 8000,-. Je to moc?? Myslím, že ne. Samozřejmě k tomu asi dvacka na zápis do techničáku.
Já jsem si ho také nechal namontovat, asi to bylo i za víc, ale na druhou stranu není na tom nic, co by se nedalo zvládnout a 500 Kč si na STKčku asi taky neřeknou, spíš bych tipoval tak dvě tři stovky.
Je to nové TZ nebo něco jetého bez typového listu?
Asi bude záležet na tom, na jaké auto to dáváš, jak moc ti záleží na finálním vzhledu a co je vlastně účelem. Ono doprasený zadní nárazník po odborné montáži jak na chromku, tak na plasťáka nebývá žádnou výjimkou.