Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
Škoda 125L
Autor: Bohumil (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2005 20:00

prodám škodovku ve výborným stavu r.v. 1984 nedávno nově dělaná v tuningu barva červená možnost zasláni fota! výbava: tažné zařízení, střešní okno, radio přidáme 2 pneu motor z favorita benzín a LPG


Re: Škoda 125L
Autor: Oboth (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2005 21:56

Jo,stodvacítka.....Tu jsem si vždycky přál......
Akorát teď mam něco s třikrát větším obsahem...
Nevim nevim ale Tatrováky podle mě škodovky moc neberou,
no uvidíš,možná se někdo najde. Ale za pytlík kafe to asi nebude
a osobně spíš narvu prachy do vyvaření atd...

Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 06:26

Š125L r.v. 84 ? To je nesmysl, ne?

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 07:49

veru nezmysel....

Re: Škoda 125L
Autor: Wally (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 09:14

Kámoš má škůdku 120 a má v ní zabudovaný pětikvalt od tuzexu, ale stále je to papírově 120. Jestli to ten Bohumil nenapsal, aby bylo vidět :-). Mimochodem kámošova 120 - r.v. 86.

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 10:53

Když k tomu přidáš 10 000 likvidační poplatek, tak s tou mršinou něco udělám.

Re: Škoda 125L
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 10:57

Už vidím, jak tam v tuzexu montovali jinou převodovku! :-D

Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 12:09

D_A:

Mršinou? Já jsem měl nedávnou zážitek Š 120 vs. W353, kde mršina byla W353. Jeden kámoš ho má a nedávno jsem ho musel potupně vléct na laně. Když jsem se potom snažil přijít na to proč to nejelo tak při řeči utrousil, jestli Škodovku neprodám a že by do toho i šel :-D Když to dal potom do opravny tak mu tam řekli, že je to po všech stránkách v katastrofálním stavu a že se vůbec diví, že to ještě jezdí. A to je to model z konce 80. let.

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 14:54

Každé auto, které je po všech stránkách v katastrofálním stavu, znamená jenom problémy... Š 120 znamená problémy v jakémkoliv stavu :-D.
(Znáš mě, já jsem takový Murphy přes Škodofky.)

Re: Škoda 125L
Autor: Kontráš (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2005 19:43

r.v. 86 - to byl mimořádně dobrý ročník....... mohu doporučit :-)

Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 02.03.2005 06:23

D_A: Já bych řekl, že určitě i W353 v jakémkoliv stavu znamená problémy.

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 02.03.2005 10:09

a neplatí to napr. aj o Tatre..?

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 02.03.2005 11:20

A co jsou to ty problémy? Jestli jet doleva, nebo doprava? Svézt se sportovně, nebo se kochat klidnou jízdou v nízkých otáčkách? Koupit raději nové Sachsy nebo HP Sporting?

Re: Škoda 125L
Autor: litterpool (IP zapsáno)
Datum: 04.03.2005 21:52

Martine a Ondreji.Fakt nevim co vam pride divny na tom ze je 125 z roku 84.Ja do skodovek trochu delam.Vite v kterym roce se prestal delat uzky typ skodovky????Tak se zamyslete nez tam napisete takovou kravinu.A bohumile nenasel sis zrovna dobrou stranku na tenhle inzerat.Doufam ze ji brzo prodas.Ale 125 nejede spatne.

Re: Škoda 125L
Autor: mato (IP zapsáno)
Datum: 04.03.2005 23:01

[www.skoda.panda.cz]:

Škoda 125
Typ značení: 742.12
Vůz shodný se Škoda 120L pouze má pětistupňovou převodovku.
Vyrobeno kusů: 50 041
Rok výroby: 1988-1990

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 07:32

litterpool:
Škodovky typu 742 troška poznám, veľmi dobre si pamätám ich genézu od prezentácie prvých prototypov až po skončenie výroby... Aj som s nimi najazdil pekných pár km, takže keď som podporil Martinove tvrdenie, že Š 125 L z roku 1984 je nezmysel, viem čo hovorím a trvám na tom...
A jedna otázka - ako súvisí rok, kedy sa prestal vyrábať "úzky" typ Škodovky, s Š125L ? :-O

Re: Škoda 125L
Autor: Tomas (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 11:48

Podla mna je to takto:
S120 s 5q sa mohla zacat vyrabat okolo roku 1985, ked sa datuje zaciatok vyroby S130 (aspon myslim, ze v roku 1985 sa zacala vyroba S130). Pri S120 to bolo ale priplatkove vybavenie (sami sme vlastnili jednu z roku 1987 a mali sme 5q za priplatok - 1400 KCs). S125 nazvali okolo roku 1988, ked uz bol 5qstandardne montovany.

Nevidim dovod, preco by S120 z roku 1985 nemohla mat 5q.

S120 z roku 1984 ho najpravdepodobnejsie este nemala. Upravu karoserie (tunel pod zadnymi sedackami) by musel niekto upravit, aby tam mohol dostat 5q, pretoze 5q je dlhsi ako 4q.

Re: Škoda 125L
Autor: litterpool (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 13:40

ondrej :

Neni to nesmysl.Jak tomas rekl tak se do 120 davali 5q za priplatek.S 130 se zacala vyrabet v r 1984 takze bohumil muze mit skodu 120 z roku 84 s 5q z vyroby.V roce 1988 se zacal delat model 125.Ondreji ty uz si videl uzkou 125????Ja teda ne.Jedina uzka skoda s 5q je 120 GLS.Vsechny tyto udaje mam z knihy Skoda,auta znama i neznama.Tak si ji ondreji precti.

Re: Škoda 125L
Autor: zavinač (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 13:50

litterpool: Ja zase nevim jakou ma souvislost š125 s otazkou ukoncenim vyroby "uzkeho"typu ale budis ukonceni vyroby uzkeho typu 7/83 a zacatek vyroby sirokeho typu 8/83 a pokud jde o ty 5q vozy tak se zacaly vyrabet 8/84. a pokud jde otu š125 tak se delala nekde od 88.
litterpool otazka: kdyz se tak viznas eksistuje š105sp? a o co jde?nebo 120le ?
dik za odpoved

Re: Škoda 125L
Autor: Thomas (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 14:18

A co teprve 120 LX .. Ondrej má samozřejmě pravdu. Bez ohledu na to, co bylo, nebo nebylo před tím(4°; 5°), Š125 se nazývá pouze varianta z let 1988-90. Vyráběla se souběžně s Favoritem.

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 14:26

105 SP - dvojmiestne prevedenie s plexi medzistenou za prednými sedadlami - niečo ako montážne, alebo dodávkové vozidlo
120LE - ako Š120L, ale s dlhším stálym prevodom a tuším aj dlhším 4° (či aj tretím, som si nie istý, treba pozrieť do vierohodnej literatúry)
Š120LX - ako Š120LS, ale s vlečenou zadnou nápravou a 5°
Š125L je už dúfam jasná, viacerí to tu jednoznačne vysvetlili, nebudem ešte raz opakovať ...

litterpool napísal: "..Ondreji ty uz si videl uzkou 125????.." samozrejme že nie, taká sa nevyrábala. Ja tu uvažujem o originálnych modeloch, nie o tom, čo si kto dobastlil doma - potom by sme sa nemohli dohodnúť, lebo niekto má 5° aj v Š1000MB :-D

Re: Škoda 125L
Autor: litterpool (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 14:28

zavinač:
Konecne nekdo s kym si rozumim.Ty si rek uplne vsechno.Rad ti odpovim na ty otázky.Tak skoda 105 Sp (speciální- servisni).Je to specialní dvoumístny automobil,který má za přednímy sedadly prosklenou mezistěnou odděleny uzitkovy prostor.Je vybaven odpojovačem baterky,drevenymi podlazkami a kotevnimy uchyty pro upevneni nakladu.Motor je shodny s normalni 105.uzitecna hm je 390kg

A ted o skode 120 Le (de luxe ekonomik)
zacala se vyrabet v r 1983.Od 120 se odlisuje jinym stalkym prevodem (3,9 misto 4,22.) a zmenou prevodu IV rych. stupne z 0,96 na 0,93.Staci ti to takhle?Jestli budes mit jeste nejaky dotaz tak napis.

Re: Škoda 125L
Autor: zavinač (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2005 22:19

litterpool : dik za odpoved byla na jednicku, ja to vedel jen sem te skousel. :-)

Re: Škoda 125L
Autor: Gogol (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2005 12:07

Děda mi narval do 120 motor ze 603, a taky se tím nechlubim. 105 začínaje a 130 konče, jsou to všechno krumply na h.....zavinač napsal:

> litterpool : dik za odpoved byla na jednicku, ja to vedel jen
> sem te skousel. :-)

Re: Škoda 125L
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2005 13:48

"105 začínaje a 130 konče, jsou to všechno krumply na h....."

To mi ani neříkej!!! Já jsem si zrovna v pondělí koupil stopětku, co teď... :-(

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2005 16:38

Rišan - narvi tam motor T603 ako Gogolov deda... ;-)

Re: Škoda 125L
Autor: Michal Heky (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2005 16:42

Gogol: Jak jsi na to prisel? My mame 105ku 18 let a slouzi stale dobre.

risan: Co ted? No prece dozadu kridlo z preklizky, na vyfuk rouru od kamen a na kufr nafuky, to da prece rozum, ne? :-)

Zajimeve je, ze tuneri tuni, aby odlisili sve auto od ostatnich. Nejdrsnejsi tuner bude jednou ten, kdo skodovku zrenovuje do superstavu. Takovou uz nema nikdo a bude zarucene king. :-D

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 09:20

Náfuky do interiéru, nikoliv na kufr!

Pokud by to Risan nemyslel sarkasticky, musel bych se pozastavit nad tím, kde to žijeme.

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 10:50

D_A:
ale Rišan NAOZAJ tú 105-ku kúpil!! Ako agent, ešte k tomu dvojitý, by si to mal mať už najmenej z 2 zdrojov overené ;-)

Re: Škoda 125L
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 10:55

Klid, chlapi, moje stopětka je tak odlišná od všech ostatních, že pravděpodobně druhá taková v tomto vesmíru není. Takže jsem king.

Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.