Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2
Re: Škoda 125L
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 11:44

Rišan: tak to je ta užitková verze, která je ve skutečnosti Š120 a co ti připadla mnohem suprovější než T613K?

Re: Škoda 125L
Autor: Michal Heky (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 11:56

To by bylo neco! Risane, prosim nenapinej me a zkus se rozepsat.

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 12:23

Jasně, nenapínej Michala a napiš, vo co go!

Re: Škoda 125L
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 12:50

No právě že ona je to ve skutečnosti 105! Za hodně informací vděčím Ondrejovi, ale podle všeho byly postaveny jen tři funkční vzorky a čtvrtý nebyl v BAZ dokončen, když projekt zrušili. Každý měl mírně odlišnou nástavbu a jeden z nich měl motor 742.10. Proto byl otypován jako Škoda 105 - furgonet. Můžete to brát taky tak, že je to nejdelší stopětka - má o 35 cm větší rozvor a také je o tolik delší.

Re: Škoda 125L
Autor: Lubos (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 13:06

Na to, že je to stánka Tatrovákov, ste sa dosť rozohnili nad Škodovkou, nemyslíte ?

Re: Škoda 125L
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 13:09

To musí být skvělé auto! :-) A kolik to vlastně váží?


Re: Škoda 125L
Autor: Michal Heky (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 13:15

Jeee, moc rad bych ji videl, znam jen cernobilou fotku se 120kovym motorem.
Ale pochybuju, ze s ni pojedes na sraz, kdyz i tatra ti prijde jako traktor...:-(

Mas nejake fotky, zazitky, prekvapive zkusenosti? Takova bomba a ty napises ,,koupil jsem si 105ku". ;-)


Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 13:54

Já Richarda lámu, aby to vzal do Lednice.... On by mohl jet stopětkou a já bych mu tam dovezl zlatou bublinu, aby bylo čím práskat přes nos pana 600 :-)

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 14:04

Martine, styď se!

Re: Škoda 125L
Autor: Michal Heky (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 14:10

Martine, ty davas prednost bubline pred 105kou? No toto...

Ja bych si vybral tu skodovku.

Re: Škoda 125L
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 14:56

Můj poslední příspěvek ke stopětce, abychom nedráždili pravověrné tatrováky jako je třeba Lubos ze SR, kteří si velmi rádi hýčkají myšlenku, že jediná fabrika na zajímavá auta byla v Příboře. Ostatně pro něj mám šokující zprávu, že totiž nejméně 14% členů Tatra klubu Brno (z jejichž peněz se platí i tyto stránky) vlastní nějakou zajímavou škodovku ("nezajímavých" bude mnohem víc).

Pro Luboše z ČR a další, které to zajímá, bych měl tento odkaz:

http://www.fit.vutbr.cz/~ruzicka/tp105f.jpg

Michal Heky: "Ale pochybuju, ze s ni pojedes na sraz, kdyz i tatra ti prijde jako traktor..."

No, neřekl bych, že se mi vozy z řady Š742 řídí hůř než T613, spíš naopak.

"Fotky, zážitky, překvapivé zkušenosti" zatím moc nejsou, jeden zážitek - mé první setkání s tím autem - jsem tady na webu publikoval asi před dvěma lety:

http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read.php?f=11&i=3895&t=3895#reply_3895 .



Příspěvek byl zeditován (11. 03. 2005 14:57)

Re: Škoda 125L
Autor: Michal Heky (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 15:19

Myslim, ze pravoverni tatrovaci jsou jiz otrli, toto vlakno je narozdil od mnohych jinych aspon o autech.

Zarazi me trochu vykon 33,9 kW v technicaku. Obycejna 105ka ma uvadeno 33,1.

Jsem rad, ze se ti ridi dobre, tesim se, ze ji treba uvidim na sraze.

Re: Škoda 125L
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 11.03.2005 18:20

Podle návodu k obsluze z roku 1980 má stopětka 33,9 kW, takže je to asi dobře... Ztráta jedné kobyly by byla u tohodle auta asi hodně znát... ;-)

Ríšane, máme i srazy škodovek a tohle auto by určitě budilo pozornost! :-)


Re: Škoda 125L
Autor: zavinač (IP zapsáno)
Datum: 12.03.2005 15:22

Mate pravdu oba s tim vykonem, starsi typy 105 mely opravdu udavany vykon dle ČSN 33,9kw a 74,5Nm tocivy moment az novejsi 105 (od8/84) mely udavany vykon dle ISO 31,1kw a 72,8Nm tocak.
>Gogol : no nevim cosi mi tim chtel naznacit. Ja jsem netvrdil ze 105-130 jsou nejak perfektni auta ale taky netvrdim ze jsou to kruply na h....., neco jsem se snema najezdil a vzdy mi dobre poslouzily! Rekl bych ze poslouzily lepe nez dnesni Fabie(to je muj nazor). Mam a jezdim i s Tatrou 613(obcas) a na bezne jezdeni mam Volvo.
To jak ti auto slouzi a ty ho nazivas vypovida ve vetsine pripadu o tvem zachazeni snim. A pokud mas auto krumpl na h.... tak ho uprimne lituji.
(nenadarmo se rika jaky pan takovy kram).

Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 06:12

Ondrej: Myslel jsem to s velkou nadsázkou.

Re: Škoda 125L
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 08:52

Teď mě ještě jen tak napadlo, proč jsi Ondreji nikdy nenapsal panu 600 ať se stydí? Myslím, že pan 600 by se měl za to co tady prováděl stydět víc než já za nevinné rýpnutí....

Re: Škoda 125L
Autor: Stevo (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 09:09

Risan: Gratulujem k tej 105ke! Teraz aspon poznam majitelov vsetkych furgonov osobne ;-)

Re: Škoda 125L
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 09:21

Rozhodně zajímavé!

Re: Škoda 125L
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 11:41

Martin - aj ja som to napísal s určitou nadsádzkou ;-)
Števo - o koľkých furgonoch vieš? 3, 4, 5?

Re: Škoda 125L
Autor: Stevo (IP zapsáno)
Datum: 14.03.2005 13:59

Ondrej: o troch

Re: Škoda 125L
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 07.04.2005 10:30

Včera jsem se projel se svou stopětkou a konečně chápu Matěje, jak pořád básní o lidech, kolem nichž projíždí ve svém autě a jim padají čelisti. A kdekoliv zastaví, seběhnou se všichni kolem něj a jeho auta. S T613 se mi to nikdy nestalo, ale včera jsem najel jen pár kilometrů se stopětkou a stávalo se mi to prostě všude. Byl jsem u pumpy pro pár kapek speciálu. Hned jak jsem zastavil, seběhli se všichni přítomní, jen pumpař vyřešil dilema, jestli má nechat kasu napospas zlodějům nebo se od ní nehnout ve prospěch té kasy. Ale stejně si neodpustil otázky při placení. Byl jsem trochu překvapen, že se mne nikdo neptá "kolik to žere". Nejčastější otázka byla "to jste si udělal sám?" Musel jsem vysvětlovat, ukazovat papíry, ukazovat motor (jako Matěj, ale tady všichni chtěli vědět, kde je spíš než jak vypadá). Pak jsem jel na stanici technické kontroly kvůli evidenční prohlídce. Zřejmě chtějí vědět, jestli jsem nevyměnil karoserii (nechápu za co). Nebudu zdržovat, tam se v podstatě odehrávalo to stejné.

Jdi na stránku: Předchozí12
Aktuální stránka: 2 z 2


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.