Re: Renovace T- 603
Autor:
risan (IP zapsáno)
Datum: 08.07.2005 08:38
Nezačal jsi zrovna dobře, když jsi sem jednu a tu samou věc dal tolikrát, to si proti sobě popudíš dost lidí a jak chceš pak čekat, že s Tebou bude někdo sympatizovat a radit Ti?
Pískování - kde to udělají citlivě v Praze, to opravdu nevím, je to práce, kterou dělají nekvalifikovaní ukrajinci a podle toho to taky dopadá. Opravdu šikovný člověk si nebude tímto způsobem ničit zdraví a raději si vydělá jinak. Na citlivost bych tedy nespoléhal. O pískování skeletu T603 zde ve fóru byla kdysi dosti kontroverzní debata. Našlo se dost lidí, kteří to nedoporučovali, i když jejich důvody se mi ne vždy pozdávaly. Existuje dnes poměrně nová možnost tryskání suchým ledem, která je k plechu šetrnější, nezanechává v dutinách písečné duny, ovšem zase neodstraní korozi, odstraní maximálně nátěry.
Pěkný chrom a není to předražené - myslím, že rozumné ceny má galvanovna v Kopřivnici.
SPZ v depozitu a zároveň veteránské RZ - kromě toho, že to je nelegální v tom ještě navíc nevidím žádný smysl. Proč bys chtěl zrovna tohle?
Jak moc drsné je získat veteránskou atestaci nevím, ale domnívám se, že to bude zabíračka, protože v pozdějším věku se člověk již hůře učí. Takže si myslím, že lékaři-veteráni, kteří chtějí atestaci, to nemají lehlé. Ale teď vážně - veteránskou testaci není těžké získat pro auto, které je po technické stránce v pořádku (prošlo by STK) a je vzhledově velmi blízko původnímu provedení. T603 s xenonama, elektronama a spoilerama neprojde.
Pneu - dost lidí používá radiálky Matador ke své spokojenosti. Sám T603 nemám, tak nemůžu moc hodnotit, ale co jsem s tím jel, tak nebyly problémy a testací to s nima projde.