Já bych to renovací nazval, takhle z fotek to vypadá moc pěkně a všiml jesm si že přední i zadní kapota je pěkně napasovaná a čalounění mě přijde udělané dobře.
pro Radka:
Bezkontaktní tyristorové zapalování bylo realizováno od motoru 9856.1.50.75.73 (rok 1973), byly použity nové koncovky, kabely s nekovovým jádrem a nové kabely již nebyly přiváděny ke svíčkám v kovovém rámečku u hlav válců, ale byly vedeny volně a uchyceny pouze v držácích z umělé hmoty. Viz.: [
tatraklubbrno.cz] a [
tatraklubbrno.cz].
Já bych zde vytkl použití měděných VN kabelů v kombinaci s tyristorovým zapalováním a nejsem si jist koncovkama na straně svíček.
Koncovky pro nekovové jádro jsou TESLA OK 13-5/1, kdežto koncovky pro měděné VN kabely jsou TESLA OK 12-5.
K čalounění bych řekl toto:
1. pěkná práce
2. střih je v podstatě v pořádku
3. materiál bych volil věrohodnější
Ale co mi přijde totálně příšerné, je ta hnusná hliníková lišta na prahách pod dveřima. Ta tam prostě nepatří.
Také jsou tam opačně nasazené boční lampičky mezi dveřima. Červená má svítit dozadu a bíla dopředu.