Nechte už těch blbejch keců a konečně to někdo kupte, jakou cenu má je snad otázka nabídky a poptávky. Nebo ne?? Blatníky jsem kupoval loni v létě a někde je tu i cena za kterou se běžně prodávají. Jimmy, než poslouchat ( číst ) ty blbý kecy, tak ten blatník strč někam do sucha a počkej na pořádnou nabídku. Vím, že jsem někomu překazil kšeft, ale to je život.... na to abyste to někdo koupil za tuto směšnou cenu jste měly snad času dost.
A D.A. nepočítám, ten za tyhle ceny kupuje vše :-) :-)
Kurňa chlapi, jak to nakonec je? Než jsem jel na dovolenou, zavolal jsem Jimmimu. Podle hlasu chlapec asi dvanáctiletý (zrovna volal na maminku (babičku?)), moc nevěděl jestli mi ho teda může prodat za 810, když už ho slíbil za 800, o poznání méně sebevědomí než v textech výše... Zkrátka nechtělo se mi jet přes sto kiláků, abych nakonec zjistlil, že si někdo dělá prdel. A teď koukám, vy si snad prdel děláte všichni...
Ne ne,klaplo to.Poslal jsem tam šoféra a prodal mu to opravdu nějaký klučina v doprovodu dědy.Cena jak Jimmy slíbil - 800.Jimmy tímto Ti chci poděkovat.
na jakou zmrzlinu zas ?? ani tu si nekupuju, všechny penize který se mi nějak dostanou do rukou( prodání dílů,kapesný , brigady...) padnou na repliku , kterou stavim... Škoda 120 S Rally.. :-D
To zírám taky. Já myslel, že tu repliku stavíš aspoň ze Š110L/LS, když už né rovnou z vrcholové Š110L Rally a né z obyčejné základní stovky. :-O
Mimochodem, opravdu měla 120S sedačky z oplu kadet GSI, rádio AIWA s kazeťákem, třípásmový repro neznámé výroby a Mkové nápravy s hřebenovým řízením? :-p
no já bych to celkem neřešil bude řidičova sedačka skořepina, 3 bod . pásy už mam, ta elektronika to je ještě přelud z doby kdy sem z toho stavěl tuning car :-))), eMkový nápravy měla, a je celkem jedno jaký řízení, jestli šnek, nebo hřeben, se hřebenem se lip zatáčí.....
To věřím, že se líp zatáčí (i jede rovně ;-)), Tatra proto používá hřeben už asi 80 let :-), ale 120S z počátku 70. let měla opravdu výhradně jen šroub a matici a těžko mohla mít Mkové nápravy vzniknuvší až o 10-12 let později...
Mám pocit, že si to trochu pleteš se 130LR a ještě přeskakuješ další docela významný vývojový stupeň - 130RS. Opravdu si na to dej trochu pozor, i mírně informovaní lidé v tom pak budou vidět spíš než repliku nějaké vobyčejné votuzidlo...
Máš k tomu nějakou důvěryhodnou dokumentaci? K RS a LR se toho po AMK Svazarmu válely kupy, i škodovka sem tam něco pustila, ale tahle stodvacítka je mnohem méně rozšířený typ, vzniklo jich jen pár a amatérsky se to v té době snad ani nestavělo. Určitě se ale aspoň jedna dochovala. Jestli se nepletu, tak je červená a stojí v muzeu v Lánech. Co si jí napřed trochu podrobněji omrknout?
jojo, o tý v lánech vim, no dobrá uznávam že sem použil nevhodný termin, repliku, to by muselo být vše origo a vubec, a na to já nemam, ale prostě bude to vypadat jako 120 S, loukotě , z. kulatý lemy, náporák, rám, př. svet. rampa......
no protože, nejdříc to měl bejt tuning hahaha !! ale jentak to bylo poslepovaný aby to drželo , no a ted sem se rozhod že se to udělá celý a pořádně, !! tak se tak činí !