Re: Konec a.s. TATRA...?
Autor: Jirka Jirout (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2003 09:12
Hmm, já myslel, že pro vojenské aplikace je podstatně důležitější spolehlivost, jednoduchost údržby, odolnost a podobné vlastnosti. Ono někoho v armádě opravdu zajímá jaké emise má samohybná houfnice nebo obrněný transportér? :-O Za chvíli snad začnou dělat katalyzátory i na laufy střelných zbraní.
Jak dopadaly vodou chlazené motory na východní frontě je obecně známo, stejně jako to, že Tatry byly ve Wehrmacht vysoce ceněné. Dnešní vodou chlazené motory budou asi o něco dál, ale stejně...
Bavil jsem se s kamarádem, co žil pár let v Kamerunu. Tatra 138 a 148 jsou prý nejoblíbenější auta právě kvůli vzduchem chlazeným motorům a jinde nevídané snadnosti údržby.