Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: Předchozí123
Aktuální stránka: 3 z 3
Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 16.04.2005 20:34


Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 16.04.2005 21:41

Tak široká nabídka i diagonálních pneu vhodných na tatru! Tak to už mi v pořízení T603 nebo T600 vůbec nic nebrání. :-)
Jenom jsem tam nějak přehlédl preislist...

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Zdicho (IP zapsáno)
Datum: 16.04.2005 23:32

No, nejsou tam ceny a do Německa pro ně asi taky nepojedu. Výběr tam ale je:).

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 17.04.2005 12:11

Ceny by snad mohly korelovat s cenami na [www.coker.com]

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 17.04.2005 18:00

ladis: stydím se spolu s Luciánem.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 17.04.2005 20:22

Honza: Vida, v zahraničí není tak draho jako u nás! :-) 6,00-16, 6,40-15, 6,70-15 kolem 100$, to jsou docela zajímavé ceny...


Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Josef (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 13:26

Odkud jsi?
jen mě tak napadlo, když jsi sháněl tatru v Benešove, jestli nejsi tady někde podlíž. Jsem z Příbrami a rád si vyměním zkušenosti a třeba i víc s někým z blízkého okolí, kdo se taky zajímá o Tatrovky.
Josef.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: lucian (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 13:43

Pokud radiální pneu, tak tyto jsou na T603 správné:
[www.coker.com]. Jsem ani netušil, že se ten rozměr 180R15 dá sehnat, originální radiální pneu se na T603 dávali v tomto rozměru. 180R15 odpovídá diagonálním 6,90-15. 185 je z nouze, protože se u nás nedá nic jiného sehnat.
Osobně bych si diagonální pneu nedal, neumím s tím jezdit.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 18:21

Škoda, že nejsou souměrný, takhle to vypadá trochu divně. Osobně si ale myslím, že těch 5 mm na šířce nikdo nepozná... Mimochodem 6,90-15 se na T2-603 snad ani nikdy nedávaly, běžně jsou k vidění jen jakési "dvourozměrné" 6,70/6,90-15.

Diagonální gumy na auta z 50. a 60. let prostě patří...


Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: lucian (IP zapsáno)
Datum: 19.04.2005 10:30

Ale v 70-tých letech se radiální pneu na T603 dávaly.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 19.04.2005 10:53

Jo, asi v roce 1975 se začaly zkoušet první československé radiální pneumatiky na T603. Krátký článek mám na svých stránkách.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 14:47

Tak mám tyhle gumy Coker [www.coker.com]. Přišly i s dovozem pod nos na 700 europeněz. Ceník tam fakt neexistuje. Ceny jsou zřejmě tvořeny podle aktuálního stavu skladu a výroby.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: 600 (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 15:05

Honza:Gratuluji a je zas co brousit o asfalt,,,, jak pokracujes? ;-)

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 19:34

Ty vypadají pěkně, ale za skutečných $90.00 by se mi zdály ještě hezčí...

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 19:55

No jo, mě taky. Jsou asi tak nějak sladkokyselé - myslím kyselé cenou. Ale jsou i dražší varianty, např. rozstřelit udělaný auto vinou defektu staré gumy.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Roman Dula (IP zapsáno)
Datum: 10.05.2005 11:30

k tomu oleji. opravdu nemáš toho moc na výběr. Já by jsem udělal následující. Vypustil by jsem olej za studena, neb nevím, kolik tam je vody adalšího sajrajtu. Asi bude olej vypadat jak kaluž, tak nešetři a nalej olej nový pod spodní rysku a ohřej. Znovu vypusť a uvidíš, jak vypadá. Pokud bude dobrý, tak jej nalej znovu.
Jó a při tom 1.vypouštění nezapomeň několikrát protočit klikou. Co ušetříš na oleji, to i s úroky zaplatíš na opravě.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Vašek.. (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2005 22:43

lucian: díky za nabídnutou pomoc - radu. Samozřejmě rád využiji. :-)

Tak jsem si hrál s Tatrou celý víkend a musím říct, že začínám upadat do stále větší a větší deprese.. No ale kdyby to bylo jednotuché, pak bych si toho nevážil, že ;-)

V týdnu sem do jednoho příspěvku shrnu své poznatky o stavu karoserie, sepíšu sem stručně informace z jiných vláken ohledně lemů blatníků, prazích apod. kde koupit a rád bych zde pak nasbíral nějaké třeba i obecné rady ohledně klempířiny co a jak.

Ta těsnění do předního a zadních oken s těmi rámečky asi fakt nejsou, co............ :-( :-(

A jedna trošku předčasná otázka - jakým typem barvy by se měla jednou moje Tatra nastříkat? To se obecně také bere jako že by měl druh barvy odpovídat době výroby auta i přesto, že je méně kvalitní? Resp. jaká barva se vůbec používala při výrobě T 603?

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 30.05.2005 01:15

Radči ani nechtěj vědět, co se pod tou barvou skrývalo... Ale pokud máš na autě ještě původní lak, tak to sám vidíš a taky bys to už nepoužil, i když by to odpovídalo době, co? ;-) Na T 2-603 se používala asi nějaká syntetika (vypalovaná?), faktem je, že ten lak je dost silný (asi dost vrstev) a ukázkově hladký.

Guma do předního a zadních skel se snad dá sehnat nová v metráži, Šilháni ji mají v nabídce asi 200 Kč/metr nebo kolik jsem to tam viděl, s rámečky už je to horší...


Musíte odeslat souhlas s pravidly, jinak to odeslat nepůjde...
Souhlasím a beru na vědomí výše uvedený text (což je nutné pro zveřejnění příspěvku)

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Kontráš (IP zapsáno)
Datum: 30.05.2005 09:00

Ten lak je dost silný a hladký protože se dávalo několik vrstev nitrolaku. každá vrstva se brousila (leštila) zvlášť. Takže dobový lak by měl být asi takový. Problém je že nevím kdo si s tím dneska bude chtít hrát (a kdo to zaplatí). Takže určitě skončíš u modernějšího řešení. Ale myslím, že ti to vrásky dělat nemusí. Kontak na člověka co dělá lemy a patky tu někde nedávno padl (takže ho pohledej).

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Vašek.. (IP zapsáno)
Datum: 30.06.2005 20:37

Tak shrnu postřehy z (z jiných vláken), které se mi moc hodí :-):

Lemy blatníků: sada 3000,-- Kč (po kusu po 1000,-- Kč)
Patky k prahům: sada 2000,-- Kč, obojí Milan Zetek, Nová 1, 273 04 Čelechovice, tel. 732721955

Výfuky (Ecorra 5000,-- Kč plus koleno 1040,-- Kč/ks)
p. Boháč Vysoké Mýto za oba 4800,-- Kč (tel. 605505777)

Dál dotaz: nové podlahy (kromě ecorry) nabízí někdo? A za kolik jsou k dostání v Ecoře (zatím jsem nepoptával)?

Nové víko prostoru pro rezervu asi těžko seženu, co? To moje je nepoužitelný a neopravitelný... Ty plechy okolo dá, předpokládám, klempíř do pořádku - nosníky jsou ok. Pokud se víko nevyrábí musel bych asi sehnat nějaké starší, ale pochybuju že se pěkné sehnat dá...

Lišty (rámečky) předního a zadních skel má jen Ecorra?

Gumové díly: Těsnění předného a zadních oken - jen Ecorra? A ostatní těsnění - mezi přední masku a karosérii, mezi chomované lišty na "ploutvích" a karoserii, těsnění dveří? Ecorra?

Díky... Na jaře, až trošku nasyslím, začnu... Beztak i když budu přesvědčen, že mám všecno, mi bude půl věcí chybět - podobně to bylo s broukem :o) Rozdíl bych ale viděl v tom, že na brouka jsem následně všechny nové věci koupil.....

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 30.06.2005 21:40

Podle mne ty gumové díly Ecorra pouze distribuuje, ale vyrábí je v Šilhání v Brně - www.aeroservice.cz - na stránkách je nemají, ale někde na burze si od nich vem katalog. Gumy by měly být snad úplně všechny, snad jen na ta těsnění předních větraček nějak nebyla...

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Kontráš (IP zapsáno)
Datum: 01.07.2005 08:47

Co se podlahy týče, tak pro klempíře který se nebojí šestsettrojky by neměl být žádný problém si podlahu naohýbat. Což tě vyjde určitě levněji než polotovar s Ecorry. Víko rezervy budeš muset asi poshánět starší.

Re: Jak jsem se stal tarovákem
Autor: Vašek... (IP zapsáno)
Datum: 05.10.2005 11:50

Takže jeden malý příspěvek po delší době:
Všechno "papírování" mám od dnešního rána vyřízené. nebylo to jen tak, ale uspěl jsem na všech frontách, mám parádní značku (0006 :-) ) a zůstal mi i původní velký TP. Do poslední chvíle nebylo nic jisté, ale klaplo to a jsem opravdu moc moc rád.
Ode dneška je tedy v evidenci aut ČR o jednu T603 více. :-)


Jdi na stránku: Předchozí123
Aktuální stránka: 3 z 3


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.