Re: T713
Autor:
"radek" (IP zapsáno)
Datum: 29.12.2004 07:39
dRTIKOL : No, zřejmě si stále nerozumíme. On v té fabrice někdo konstruuje osobní vozy? Kde? Jsem sice poctěn, že jsi mě citoval, nicméně doporučuji pečlivě číst : "..... tak nová OSOBNÍ Tatra......" Mé hodnocení kvalit materiálů, prací a konstrukcí v tomto vlákně nikdy nezahrnovalo současnou (a minulou) NÁKLADNÍ produkci - já komentuji stav dosavadních osobních výrobků této firmy a věř mi, že je podložen letitými zkušenostmi (tedy ne tím, co kde odposlechnu). Pokud chceš inspiraci, zajdi si na jedno odpoledne do archivu, složky reklamace a předávací protokoly osobních vozů :-D To že ATC investuje do výroby je snad pochopitelné, když chce vyrábět. Vsadím se ale, že ani promile investovaných dolarů nejde na tři zaprášené kanceláře, které se kdysi jmenovaly "oddělení konstrukce a vývoje osobních vozidel". Ano, nevíme co bude za 10 let - třeba se ty "trubky" budou vyrábět v Číně :-D, ale nalhávat si že existuje naděje na to, aby ATC vyvinula, vyrobila, schválila a homologovala konkurenceschopné OSOBNÍ auto ........... Pokud se nepletu, sám ing. Galia prohlásil, že T613 byla VE SVÉ době auto dotažené do konce, ale koncem 80tých let už měla BÝT DÁVNO NAHRAZENA MODERNÍ KONSTRUKCÍ automobilu, která by s vyspělým okolním světem udržela krok. Jak to dopadlo, všichni víme. Ono sledovat tu mentalitu z mého pohledu tam "na druhém konci republiky" je takové zajímavé : kdykoli jim někdo nabídl pomoc, byli zásadně proti (viz kupříkladu firemní písemná komunikace s Dr. Spaedtlem ohledně Mobicomu, či nabídka překlenout dobu vývoje nového vozu upraveným skeletem T613 s agregátem NorthStar), zákazník byl téměř sprosté slovo (pokud nevlastnil flotilu alespoň pěti T815), o systému prodeje, přizpůsobení výrobku době ve které bude prodáván ani nemluvě, neschopnost ani za 30 let výroby jednoho jedinného typu osobního vozu odstranit na jeho konstrukci zásadní nedostatky........ myslím že není třeba pokračovat.