Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: 1234567Následující
Aktuální stránka: 1 z 7
Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: 600 (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2004 13:00

Hezky den tatrovaci ...
mam takovy pocit že v našich řadach se v poslední době stala nejpopularnejší auta 613 s motory Mi a že ty klasiky prověřene roky E,E1 a E1/1 začínají ve sve popularytě upadat a dostávají se na okraj zajmu.Dle meho nazoru a skušeností se motor Mi chova ponekud odlišne a ted řeknu něco za co me budete asi krytizovat ale ale karbec jezdí líp..jaky je vaáš nazor taky mam pocit že 5kval neni tak spolehlivy jako 4,co se tyče životnosti.ale řekl bych že tyto auta se cení v dnešní době až šíleně přehnanym způsobem .no je fakt ze klasicka 613-3 je ponekud spartansky vuz ale ma svuj půvab take nebo 613-1 je skvost desingu...a cifry za ktere se dnes pořizují vozy s Mi a 700 se me zdají tak naddymenzovane,v zhledem k spracovaní vozu a kvalitě že nekdy pochybuji o normalnosti prodavajíciho s odpuštením..

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Jirka Jirout (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2004 14:41

Já si tedy nemyslím, že by tu jiným T613 než Mi-L nějak zvlášť klesala popularita... To, že se tu o možná víc diskutuje o Mi může být dáno více věcmi - třeba tím, že o Mi se majitelé více starají a více toho na nich dělají a více je používají v každodenním provozu.

Ano, motor Mi se chová odlišně než karburátorový - na tom nevidím nic objevného. Auto s krátkým diferenciálem se také chová jinak než auto s dlouhým. Ad "karbec jezdí líp" - to nebudu komentovat. Velmi rád Ti svoje auto na nějakém srazu půjčím, aby ses přesvědčil o tom, že to nemusí být pravda. (Blbý motor "i" pojede hůř než dobrý "E1" ale pochopitelně vice versa, generalizovat je pitomost.)

Pochybovat o normálnosti prodávajícího, který chce za auto pro Tebe nehoráznou sumu klidně můžeš. Nejlépe ty pochyby vyjádříš tak, že to za ty peníze nekoupíš. A když koupí někdo jiný, je to jeho problém, ne Tvůj. Když nekoupí nikdo, má prodávající smůlu.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2004 15:27

"....v poslední době stala nejpopularnejší auta 613 s motory Mi ...."
Je to posledná vývojová varianta a tak je to zákonité. Mám nejaké auto, výrobca na ňom vymyslel niečo nové, tak aj ja by som to na svojom chcel mať. Neplatí to len pre T613, ale myslím že všeobecne. Rovnako to bolo aj s T603 a až s odstupom času sa ľudia začali opäť vracať k prvým modelom, ktoré sú teraz zberateľsky veľmi cenené - viac, než posledné. Nehovorím, že tomu tak bude aj s T613, ale podobný trend sem príde určite tiež. Začnú sa ceniť a vyhľadávať chrómky - ale až vtedy, ak ich už nebude. Preto je dobre myslieť aj trocha dopredu a ak si niekto chce ponechať T613 aj do budúcna, poučiť sa z analógií minulosti. Keď som ešte denne jazdil s chrómkou, známi mi hovorili, že nech ju vymením za trojku (karburátorové štvorky boli vtedy nedosiahnuteľným posledným výkrikom), kým ju ešte vôbec dokážem predať. Už dnes vám na tom tvrdení možno niečo nesedí, no a za pár rokov... Ale je to iba taký môj názor, každý to môže vidieť inak.
No a k tomu, ktorý motor a ktorá prevodovka jazdí lepšie - je to subjektívne, každý typ má svoje charakteristické vlastnosti a svoje výhody, aj nevýhody. Čo však majú všetky T613 spoločné, je určitá charizma malosériovej reprezentačnej limuzíny netradičej technickej koncepcie a kvôli tomu bude každá T613 vždy zaujímavá - za predpokladu dobrého a originálneho stavu. Ale o tom je reč na inom mieste tohoto fóra.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Zdicho (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2004 19:08

Ono také jde o to, že těch Mi a MiL nebylo vyrobeno tolik jako karburátorových trojek, kterou seženeš skoro vždycky za směšné peníze. Sehnat nějaké Mi apod. za rozumné peníze je oproti tomu docela problém.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2004 22:24

No dovolil bych si tvrdit, že většina návštěvníků tohoto fóra má spíše starší typy nebo většinou. Těch Mi byly sice vyrobeny "jenom" stovky, ale také se téměř všechny dochovaly, že. Takže tak vzácné to zase nebude.

Ta vyšší cena dnes je spíše způsobena tím, že ta auta se jako nová také prodávala za vyšší ceny, dále panuje takové povědomí, že když to má to "střikování" tak to je o dost lepší (u nového auta určitě, u veterána si nejsem jist) a tím pádem hodnotnější, také to jsou většinou novější auta, takže by se u nich nemělo projevit tolik závad (fabrika na to dávala záruku 18 měsíců, ale dnes máme už rok 2004...), no a také si někdo může myslet že když těch aut vyrobili řekněme 50 ročně, tak se jim ti šťastní dobře placení dělníci mohli o to více věnovat a tak mají tato auta o mnoho lepší dílenské zpracování (pozor! nedívat se...)

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: radek (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2004 23:20

Luboš : :-D zejména posledních 26 slov.


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 27.09.2004 10:43

Krátkých Mi bylo vyrobeno jen 40. Zajímalo by mne, jak dlouho bude třeba šrotovat trojky, aby jich zůstalo také jen 40.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 27.09.2004 11:35

>600: Prostě to obrať ve svůj prospěch, hloupí ať přeplácejí, ne?

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: 600 (IP zapsáno)
Datum: 27.09.2004 15:09

D_A no asi tak nejak mas pravdu:-D:-D ono se najde dost šílenců co to koupí za nás .....

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 27.09.2004 19:20

Ríšan: Trojek stále ubývá .I já jsem k tomu letos jedním kusem přispěl... Do několika let už těch trojek, ze kterých bude poznat, že se jedná o trojky moc přes 40 nebude...

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 27.09.2004 22:52

Možná mě zas někdo odsoudí, ale asi před rokem jsem chtěl koupit chromku 1A stav. Ale naštěstí to za mě rozhodl majitel - neprodal, a bylo to za 180k. Když vás tady tak čtu, zdá se mi, že je nejVYŠŠÍ čas. Chromka je tak krásný auto, že to bohužel spoustě lidí, kteří ji znají úplně uchází.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 28.09.2004 00:47

Ano je nejvyšší čas. Spousta lidí už přestává ke chromkám cítit nenávist...

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 10:59

>Honza: Nebyly to severní Čechy? Takový přerenovovaný bastl, ani jednička, ani dvojka, nový černý lak? Jak se prodávala souběžně s moc pěknou, zcela původní a nerenovovanou jedničkou, taky černou, která ovšem byla za 18 000? To byl panečku kontrast hodnot!

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ondrej (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 12:17

Agente, ak natrafíš na takú "zcela původní a nerenovovanou jedničku", a ešte bude aj za takú prijaznivú cenu, daj prosím vedieť...

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 15:50

Druhou bych za tuto cenu také neodmítl...

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 22:21

Jo chapci, teď je na to akorát vhodná doba. Zavřete oči a nechte si o tom zdát. O nějakých jedničkách vím, zcela původní a nerenovované... Koroze u tak vyjímečného vozu doufám není překážkou ;-)


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 23:19

Agent ale o korozi neříkal ani slovo... :-O Když moc pěkná, tak moc pěkná!

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: radek (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 23:31

Moc pěkná zvenku ještě nezaručí existenci nosných částí skeletu uvnitř ! :-D

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 29.09.2004 23:39

To beru jako samozřejmost - u auta :-o Ale pravda, u dvojitého agenta člověk nikdy neví... :-D


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2004 00:17

Luboš: Já myslel, že u tatry se při prodeji o korozi nemluví ;-)


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2004 00:52

Ano nemluví, stačí na ni ukázat prstem... :-D

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2004 02:40

No jo, já jsem ukázal, ale naneštěstí jsem se dotknul. A pak se stalo něco, co jsem sice čekal, ale ne v tak velkém stylu ;-) Blbý je, že to auto je pořád přihlášené a majiteli trochu trvalo než pochopil, že když mi jej nechá bude s tím míň práce než s ekologickou likvidací.


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2004 11:47

Někteří tady ani tak neukazují, jako spíš "pořádně vopíchávají šroubovákem ze všech stran", že?
To auto za 18000 jsem viděl na vlastní kukadla při jedné soutěži. Tehdy jsem netušil, že je na prodej. Myslím, že jsem ho i naVHSkoval. Potom jsem se během pár měsíců dozvěděl, že se prodalo za uvedenou částku.

Pokud si dobře vzpomínám, tak před rokem jsem nabízel opravdu hodně zachovalou jedničku po kamarádovi a nikdo z vás ji nechtěl. Nakonec se prodala společně s méně zachovalou (ale pořád ještě velmi slušnou) trojkou a hromadou ND za podobnou částku, o jaké se bavíme. Možnost tady byla.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: 600 (IP zapsáno)
Datum: 30.09.2004 12:10

ale da se zehnat 1ka nerenovovana s minimem rzi ja konkretne o 1 vim..a za malo penez,ale nezapomenout na to ze ty auta budou fakt zhnila dyt sou to 70 leta a navic auta podnikova...:-(

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 01.10.2004 07:03

"1ka s minimem rzi, ale fakt zhnila" znamená co??? Že jí smrdí koberečky? No tak já taky jednou za čas ždímám ty výplně z podlahy warťasů.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 01.10.2004 09:30

D_A: Klíííd, já si na promarněné šance nestežuji. Kdybych měl po každé takové skočit potřeboval bych další stodolu ;-)


Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: D_A (IP zapsáno)
Datum: 01.10.2004 12:47

Ladisi, ptal se Ondrej a Luboš. Ty jsi mezi tím rýpal prstem do koroze.

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: 600 (IP zapsáno)
Datum: 03.10.2004 12:21

D-A :-D znamena ze s minimem rzi budu jednu kupovat a shnila ze v prumeru kdys ji naleznes tak to byvaj vraky ..no musis met stesti ale dost s tim slovickarenim......

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: petr613 (IP zapsáno)
Datum: 30.10.2004 15:41

tak jsem tu prošel snad všechny diskuze :-)

chci se zařadit v blízké budoucnousti mezi tatrováky a to hlavně pro to, že mě ty auta (hlavně 613) fascinují...

mám možnost teď vzít 613-4 Mi Long, r.v. 95 (není to ale M95), s minimální korozí...

Nevím ale, co za to mám dát??? :-)

raďte :-)

Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor: Luboš (IP zapsáno)
Datum: 30.10.2004 17:36

S minimální nebo žádnou korozí jsou ale všechny... Teda inzerát typu "prodám T613 s maximální korozí" jsem ještě nečetl...

Běžně se ta auta, pokud ještě tak nějak drží pohromadě (většinou ano), prodávají kolem 100 000 a výš.

Jdi na stránku: 1234567Následující
Aktuální stránka: 1 z 7


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.