Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor:
Tomáš Petlach (IP zapsáno)
Datum: 12.12.2004 18:53
...zase se tady jen hádáte? O čem to tady je? Začnete se bavit o tom, v čem je lepší karbec než Mi, což sem patří, a pak se navzájem jen osočujete?
Začínal jsem na karbecu, na benzín i s LPG, jezdil jsem 2,3,4, 4MiL, T700 (jen hodně moc krátce). Pro někoho je 10tkm ročně hodně, pro mě to býval měsíční průměr. Teď je to jen 60-80 tisíc ročně. Každé auto znamenalo a znamená svým způsobem zážitek, který u jiného "běžného" auta hledám jen marně.
Výborně seřízený karbec je parádní, sytič je většinou mínus, ale někdy i plus. Motor má krásný bublavý zvuk. Dobré auto do každodenní nepohody, ale potřebuje standardní (někdy trošku větší) údržbu. Pravidelnou co 10-12tkm. Rukavice vozit s sebou.
Motor se vstřikováním. Sednu, nastartuji, jedu. Motor má "inteligentější", ale už ne tak "tatrovácký" zvuk. Auto pro každý den, minimální údržba (ruce si šofér nezašpiní). Pravidelná údržba co 30tkm. Jízdní vlastnosti perfektní. Oproti karbu je problém v tom, že pokud se tohle pokazí (ale proč by mělo???), tak to jen tak na cestě asi opravit nepůjde. Také v zimě, pokud chcípnou baterie, tak to je neroztlačitelné. Karbec chytne "na metru".
Jsem rád, že vlastním karbec. Jsem spokojený, že jezdím s MiL.