Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor:
"radek" (IP zapsáno)
Datum: 22.12.2004 15:20
1/ Nemám Adcise, poněvadž nemám agregát Mi. Až budou tyto pohonné jednotky obchodovány na trhu ND za ceny adekvátní jejich stavu, ujetým kilometrům a použité technologii (a tu shnilou karoserii, ve které jsou zpravidla zabaleny si prodávající klidně může nechat), okamžitě ho pořídím a ještě ten samý týden osadím osmibodové vstřikování LPG! Jestli o nějakém Mi motoru někdo za rozumný peníz víte, sem s ním, špatně se u mě mít nebude.
2/ Neměřil jsem to, ale je možné že se motor s Adcis zahřeje rychleji, toto plně závisí na použité technologii řízení a obohacování studeného motoru a ani v tomto režimu se Adcis neopičí po Gemsu, ale jde svou cestou no a vzhledem k jeho vývoji pochybuji, že by to bylo horší. Důkazy po mě nechtěj, opakuji, něeměřil jsem to, ale je to dobrý tip na další objektivní měření :-D. Naopak si myslím, že právě podstata úspor paliva je zvládnout tyto dílčí procesy ECU, protože namíchat konstantní palivo pro ustálený dálniční režim žádná věda nebude, zato vypiplat přechody, částečné zatížení, studený chod, brždění motorem a podbné věci, to už si žádá přeci jen zkušenosti a hodiny a hodiny ladění.
3/Jinak své příspěvky nepovažuji za REKLAMU, protože pokud vím, primárním určením reklamy je přesvědčit spotřebitele, aby si z těch desítek různých výrobků "na jedno brdo" vybral právě ten reklamovaný, kdežto současná nabídka ECU pro motory "i" na "trhu" sestává pouze z jedinné protypové nikdy nedovyvinuté jednotky a jedné naopak zcela dokončené, nemající vyjma futrálu s původní jednotkou zhola nic stejného. Tyto dvě jednotky si nikdy nemohou konkurovat.
4/ Jezdíš-li s Gemsem za 9 litrů (zřejmě máš v softwaru Gemse povípáno co jen jde :-D), tak ti neporadím kde na Adcise ušetřit. Ale možná kdyby jsi ho tam měl, teba taky jel za 9-10 litrů/100 km a navíc by jsi se s tím autem taky trochu kutivovaně svezl :-D