Re: Mi L ouš proc ho tak všichni milují?
Autor:
"radek" (IP zapsáno)
Datum: 22.12.2004 22:59
Při 120 st.C jak často měnit olej? No pokud vím, do 4,36 se nelije M7ADX, ale něco podstatně hodnotnějšího a výměnná lhůta je 30000km nebo 2 roky. Toto platí už od let 1993 dále, kupříkladu baba kabrhelová v Elektronicu důrazně varuje před dalším provozem motoru až tehdy, pokud teplota oleje přestoupí 135 st.C. Myslel jsem že tyhle věci víš, když jezdíš s "karburátorama", "Em-íčkama", "sedmistofkama",.... S ing. Bordovským si budu povídat o jiných věcech, než je rozbitá regulace chlazení motoru, opět ti říkám : nech si to opravit, jinak ten motor odrovnáš ! :-D Jinak pokud vím, ani klima, ani servo nezatěžuje motor 4,36 tak, že by to uživatel musel brát na vědomí nebo kvůli tomu lezla teplota o 50 stupňů nahoru.
Edo, Adcis stojí tolik asi proto, že jednak není vyráběn na palety (srovnej si třeba cenu "ručně vyráběné/bastlené" T613-4 Mi z roku 1993 (včetně všech nákladů na půlroční ježdění do Kopřivnice a zpět na odstraňování vad a nedodělků) s podobnými modely z těch let od různých automobilek, chrlících své výrobky ve statisícových seriích), jednak ten vývoj a zkoušky něco stály (a to něco není pár tisícovek) no a v neposlední řadě platíš to know-how, to ti snad nemusím vysvětlovat, ne ? Navíc, co je nějakých 30-40 tisíc ve srovnání s pořizovací cenou podobných ND na T613 Mi (kupříkladu tehdy nabízený GEMS jako ND za 56.000,-, dnes monoblok servořízení cca 35.000,- , osazovaný alternátor BOSCH 27.000,- , nezávislé topení 40.000,-, kompresor klimatizace cca 15.000,- , slušné obutí 16" elektronů cca 18-30.000,-, katalyzátor cca 27.000,- , ..... ) musím pokračovat? Mě tohle vždycky fascinuje, ty Vaše "posilovače sebědomí řady Mi", když to jezdí, pohoda, ale když do toho máte lidi něco vrazit,.....