Tatra klub web :  Diskusní fórum TKB
 
Jdi na stránku: 1234567Následující
Aktuální stránka: 1 z 7
T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 28.05.2003 15:40

Nazdárek lidičky, zdravim všechny. Konečně jsem se rozhoupal a rád bych si v nějaký dohledný době koupil nádhernej starej Tatraplan, no a rád bych poprosil o Vaše nějaký rady a doporučení jesli mi k tomu někdo můžete dát? Dřív jsem si vždycky myslel že sehnat tohleto autíčko jednou až na to konečně budu mít bude hrozně velkej problém, no a navíc že bude drahý to je jasný. Teďko zjišťuju, že jsem se možná trošku spletl, našel jsem hned tři nabídky: dvy vraky před renovací (kompletní, ale bohužel rozebraný) - jeden z Kopřivnice, druhý auto z MB (to já ale nechci...) v ceně kolem 70-80 tis. no a do třetice Tatraplan i s dokladama se vším platnym po renovaci za necelejch 200 tis., to je co, ty já ale v tuhle chvíli ale nemám. No mám strach, že za čas až bych tak nějak došetřil už bude stát tak nějak aspoň ucházejícně zrenovovanej Tartraplan ještě mnohem víc, co si o tom myslíte?
Nebo bych měl koupi nějakej ten starej - do toho ale stejně ale hrozný prachy dám a ještě pořád nebudu mít doklady... Nebo že bych bral třeba 603 na tu bych měl... Já bych Tatru moc moc chtěl, ale Tatraplán je Tatraplán, to je prostě nádhera... Co byste mě poradili? Neměl by někdo kontakt na někoho z majitelů 600, já bych se rád poradil co a jak, možná bych si na ten pěknej 200 t. půjčil, ale zas pro mě je to hrozně peněz a aby to nebylo udělaný nějak jenom naoko. Můžete mi někdo poradit, budu rád, dík a zdravim.
Jinak, nebude někdy v létě někde nějakej sraz nebo akce kde by byl i někdo s takovýmhle autíčkem? Jinak prohlížel jsem si ve fórum straší otázky fakt dost dobrý, zdravim Vás všechny co jste se na tom doteď podíleli!
Vašek

Re: T 600 Tatraplan
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2003 08:44

No, já mám pocit, že jakmile bude auto po renovaci, i když to bude "jen na oko", bude cena každopádně o řád vyšší než u kusů "před renovací". To už tak chodí, že každý, kdo poflikuje rezavé plechy tmelem a přestříká syntetickou barvou, prohlásí auto za "po renovaci" a chce 200 000,- Kč.

Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2003 12:19

Vašku, v textu sis v podstatě na všechno odpověděl sám. Jestli chceš kontaktovat majitele, není to problém, ale jen tak rozdávat adresy se nehodí. Napiš, odkud jsi a případně tě nasměruju na nějaký příhodný sraz, kde už si majitele odchytáš sám. Každopádně nejjednodušší bys to měl koncem léta na Beskydech, ale i dřív se dá něco vymyslet.

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2003 14:36

Nazdárek D.A. a Ríšane, já jsem se fakt tak nějak hodně rozepsal tak to asi nevyznělo všechno tak jak jsem myslel - aby jste mi rozuměli (nebo se možná pletu, nevim) já myslel že 200 tis. za Tatraplan po nějaký takový slušný renovaci (kdyby to tak bylo, já to neviděl, žejo) že to není moc, třeba za rok bych to za ty peníze už asi nesehnal, to jsem myslel.
Jinak díky moc předem za nějaký to nasměrování na sraz - já jsem z Prahy ale po Čechách bych přijel kamkoli, a rád.
To budu asi u vytržení stačí když vidim Tatraplán v Kopřivnickym muzeu a co teprv bejt na srazu, kde jich bude určitě několik, žejo. Doufám že maj nějaký pohodový majitele se kterejma se dá pokecat.
Čauky a zdravim vašek, a dík


Re: T 600 Tatraplan
Autor: Zdicho (IP zapsáno)
Datum: 29.05.2003 14:52

Vašek: A co Macocha?

Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 30.05.2003 08:14

Právě na Macoše mne nikdo s Tatraplánem nenapadá. Ale přijeď na kousek řeči na naši klubovou dovolenou (1. týden prázdnin, RS Pařez Jičín), tam uspěješ na 100%. :-)

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 30.05.2003 09:18

Jo, rád. Já si to dám do kalendáře. A kdy bych pak sehnal ňáký informace kde to tam je jak to probíhá a tak...? V.

Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 30.05.2003 10:47

Máš vše v mailu.

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 24.06.2003 08:45

Tak D.A už to ví dávno, ale i pro ostatní - do Jičína v sobotu nebo v neděli přijedu. Zatím nikoho z Vás neznám, tak doufám že mě neukousnete :o)


Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 01.07.2003 12:37

Neukousli, protože jediným průsečíkem webu a TatraVeteránDovolené jsem byl já. ;-)

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 01.07.2003 15:14

Ahoj D.A ! Už se těším do Kopřivnice, to bude doufám času dost a nebudu muset tak pospíchat, no to víš. Celou neděli jsem si říkal že jsme nezůstali... Jinak zdravim a přeju pěknej den!!! :o)


Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 02.07.2003 08:26

No, že jste nezůstali!

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 03.07.2003 15:02

Hm :o)

... a jsem zase vepředu :o)

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 25.07.2003 09:41

Abych nepsal nevhodně pořád do příspěvku "Lednice", pokračuju sem do toho svého, zkopíroval jsem mejlík, ať všichni znáte můj názor, a těším se na ty Vaše:

>Martin: Že ne? Vždyť jsi psal, že máš tu oranžovou?? :o)
Jinak aby to nevypadalo, na broučka nedám dopustit, to ne. Vždycky, když s ním jedu, jsem z toho ještě pořád úplně na větvi, ten zvuk motoru a ten stín nebo odraz ve skle... Uvědomuju si ale, že konkrétně můj brouk žádný veterán není, hlavně proto, že je z Mexika, kde se vyrábí prakticky v téhle podobě doteď. Předpokládám, že znáš historii Tatry a "historii" VW, takže: Brouk je nádherný auto, ale značka VW jako taková i vznik Brouka jsou věci ne až takový, no jak to napsat.

Když si představíš, že by se vyráběla třeba Tatra 97 (malá aerodynamická čtyřválcová, jestli znáš), jejíž výrobu Němci nechali zastavit, a dosáhla úspěchu třeba v Americe atd., tak kde by dneska Tatra byla, a moc bych jí to přál. Věřím, že by to možný bylo, vždyť se podívej na Brouka (i když je nádhernej) a na T97, to je ještě tak o 300% hezčí, to by musel uznat i nejfanatičtější broučkař. (Vždyť se taky báli, žejo, když výrobu zastavili). Nevím, jestli máš doma knížku "Aerodynamické automobily Tatra" autora p. Gomoly? Tam jsou 97 krásný barevný fotky a docela podrobně popsaný důvod ukončení výroby.... (já mám původní vydání v černých měkých deskách a před měsícem jsem si objednal v Kopřivnickém muzeu vydání nový, doplněný, je super!)

Jinak jestli chceš mít můj názor úplný, budu pokračovat, než mi sem přijde další práce: myslím si, že konec výroby osobních aut Tatra byl způsoben už v tu chvíli, kdy čs. vláda rozhodla, že Tatra bude vyrábět poze auta ákladní (r. 1951 nebo 2? teď nevím), v tu chvíli byla výroba Tatraplánu přesunutá o M. Boleslavi a Tatra měla vyrábět jenom náklaďáky. To ještě můžeme být rádi, že potom byla potřeba dodávek aut pro státní instituce, vládu a úřady a zadal se požadavek na T603, jinak by už nebylo nikdy nic... Ale pak už to šlo z kopce - auto je to úžasný, to jo, ale bylo to (a od té doby všechny Tatry) zkrátka takový ohromný auto pouze pro úřady atd., což mělo dvě chyby:
1) kvůli velikosti nebyly T603 + 613 "uživitelný" pro běžný provoz jen tak pro někoho, rozhodně ne pro obyčejné smrtelníky (koneckonců to také nikdo nechtěl, pro ty tyhle auta vůbec nebyly)
2) image: když by si po 89-90 roce nějaký manažer koupil za těžký peníze novou 613 nebo i 700, pořád si bohužel (alespoň podvědomě) leckdo představí ten režim, který "se v těhle autech vozil", bohužel. Každý moderní manager nebo podnikatel si za ty peníze raději koupil Mercedesa, Bavoráka nebo Jaguára, už kvůli tomu. V Mercedesu Hitlera bohužel nikdo nevidí.... V tom je bohužel rozdíl, já někam přijedu Broučkem, třeba na oupání, holky čuměj :-), a pro každýho, když to přeženu, ten Brouček ředstavuje takovej jako symbol svobody, nebo zkrátka něco zajímavýho, le třeba u černý 613 je tomu právě naopak, každý si vybaví tak trošku ten režim, který nikdo neměl rád (i když né že bych to až tak pamatoval :-) )Podle mě je to škoda. Jinak krásnější autíčka na světě než je Tatraplan a Tatry před ním (no ale i potom...) neznám :-)

To jsem se rozepsal, co. Můžu se zeptat, kdybych přece jenom jel, nemáš
náhodou knížku Osobní automobily Tatra od pana Rosenkranze? Ta knížka je rozebraná a ani vydavatel jí už nemá. Já jí měl už i zaplacenou, ale už mi
jí neposlali, peníze vrátili, a dotisk prý bude (prý snad) za rok. Hrozná škoda.


Re: T 600 Tatraplan
Autor: martin havel (IP zapsáno)
Datum: 27.07.2003 17:38

Rychle něco napíšu, než se tu objeví "kontra"dvojka Matěj a Ríšan:-).

Vašek napsal: ... já někam přijedu Broučkem, třeba na oupání, holky čuměj , a pro každýho, když to přeženu, ten Brouček ředstavuje takovej jako symbol svobody, nebo zkrátka něco zajímavýho, le třeba u černý 613 je tomu právě naopak, každý si vybaví tak trošku ten režim, který nikdo neměl rád.....

Vašku mám takový pocit, že při vybírání auta spíš hledíš na reakce kolemjdoucích, než na své srdce. Tím nechci zpochybnit tvé rozhodnutí a také to, že T600 za nic nestojí. Ale pokud chceš zabodovat u holek na koupališti vykašli se na T600 - ten ony neocení. Kup si pořádně shnilou popelnici západní produkce a polep ji nápisy - samozřejmě anglickými, aby to vypadalo drsně. Pak budeš jistě na koupalištích vážená osoba. Mohu se zeptat na období výroby T600? Pokud knížka od Karla Bochenského "Tatra včera a dnes" nelže, tak 1947 - 1951. Jaký režim byl u moci v této době? Byla to doba dobrá? Zeptej se pamětníků!

Ať žije soudruh Gottwald!
Ať žije soudruh Gottwald!
Ať žije soudruh Gottwald!


Re: T 600 Tatraplan
Autor: Matej Mojzis (IP zapsáno)
Datum: 27.07.2003 22:14

Hmmm, prikláňam sa k tomu, že krásnejšie autá ako Tatry nepoznám. Poznám výstrednejšie, to áno, napríklad Lamborghini Countach, to je úplný extrém, ale rozhodne autá krásnejšie ako napríklad Tatra 613, 603, 87, 600, 80 (!!!) podľa mňa jednoducho nie sú. Keď vidím tú svoju 613-ku a keď sa raz za rok prerúti po ulici 603-ka, musím si sám pre seba v duši hovoriť "nádych - výdych - nádych - výdych...
Je to auto hodně o pocitoch. Je to auto, ktoré si čisto racionálne rozmýšľajúci človek nikdy nekúpi. Je to auto, ktoré potrebuje osobitú údržbu. Je to auto, ktoré nie každý ocení - aj keď už narazíš na človeka ktorý Tatru ocení, tak ju vynesie úplne do nebies s tým, že nie sú lepšie autá s čím sa nedá iné len súhlasiť. !!!TATRA JE NAJLEPŠIA!!!!, áno presne tak. Ten vzhľad, tá technika, tie motory (!), tá charizma, ten zvuk, tá neutíchajúca maniakálnosť, keď sa napríklad i miliónty krát pozrieš na vlastné autíčko a v duši si stále povieš "Ty brďo, to je proste Tatra..."
Keby som si chcel kúpiť auto aby naňho čaje nenormálne leteli /aj keď na Tatru to nie je zlé ;-) ), kúpim si Golf diesel. Chára ako hovado, ale magori to uznávajú. Je to proste úbohý kus šrotu, niečo tak neoriginálne, že i označenie "Žumpa" sa urazí.
Pri kúpe Tatry sa nerozmýšľa rozumom, Tatra sa kupuje podľa rytmu srdca. A srdce Ti vraví: "Bratu! To je Tatra! O čom rozmýšľaš?"
Veľa ľudí odtiaľto z forumu mi dá za pravdu že minimálne prvú noc ktorú vlastnili tú svoju Tatru, nespali. Alebo si v nej rovno ustlali ale ju za tých 8 hodín spánku išli pozrieť minimálne 16x na okno a aspoň 32x si povzdychli "Bože, veď ja mám Tatru!!! Snívam, alebo je to fakt pravda?!!"
Taká Tatra, keď ju vidím ako niekde stojí so všetkou tou honosnosťou, nonšalantnosťou (toto slovíčko ma naučil jeden dôchodca ktorý si vyslovene vyžiadal aby som ho na T613 povozil), jednoducho nemám slov.
Nie nadarmo sa vraví, že svet je pri pohľade cez prednú kapotu automobilu Tatra hneď o niečo sympatickejší.

Nech žije Tatrovácka komunita!
Nech žije Tatrovácka komunita!
Nech žije Tatrovácka komunita!

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Matej Mojzis (IP zapsáno)
Datum: 27.07.2003 22:15

!Tatra!

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Jirka Jirout (IP zapsáno)
Datum: 27.07.2003 23:19

MM: Nech žije Tatrovácka komunita!

Propagační materiál: Tatra - prostor pro vaši individualitu

Takže mi z toho vychází komunita individualistů, chápu to dobře ?! :-D

Re: T 600 Tatraplan
Autor: hroch (IP zapsáno)
Datum: 27.07.2003 23:21

jak Vás poslouchám tak souhlasím s Vaškem na 99 procent a navíc přidávám toto Tatra byla ruční výroba, ale taková nějaká značně odfláknutá a míra propracovanosti detajlu se s rokem výroby snižovala, 603 byla ještě detajlně vypiplana ale 613 jaksi ouvej ještě první chromky byly v tomto ohledu na tom lepe než pozdější plastáky- stačí otevřít kufr nebo třeba zadní čelo....Tatry 700 se vylepšily i když některé partie byly ostudné pro auto teto třídy v ceně 1.5mil kč

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2003 07:54

Martin Havel > Martine, tak z mého příspěvku jsi si vytáhl jenom to, co jsi chtěl: takhle jsem to určitě nemyslel, opravdu ne. Můžu zodpovědně říct, že při výběru auta se řídím vlastním rozumem a emocemi, a u veterána to platí dvojnásob (a u TATRY trojnásob :-) ). Máš ale pravdu, že okruh obdivivatelů Tatraplanu je docela jiný, nežli je to třeba u toho mého současného autíčka, to s Tebou plně souhlasím. Ale kupovat si auto jenom proto, aby každej čuměl, promiň, ale za koho mě máš. To by bylo trošku málo a myslím, že to určitě nestačí. Bohužel jsme si nerozuměli, asi jsem se nepřesně vyjádřil. ;-)
PS: Tatraplan určitě také symbolizuje svou dobu, stejně jako další Tatry potom, ale i přesto je to ještě ta 100% pravá a originální Tatra nejen konstrukcí, ale i designem. Jinak Tatraplán se vyráběl v letech 47 - 52, celkem vyrobeno 6.342 ks (1.864 v MB...)
Matěj Mojžíš > Souhlasím, auta typu Golfu můžou být pro někoho nádherný, o originalitě se ale nedá mluvit. Souhlasím. Naprostá šeď a průměr. Jsou tady ale naštěstí ještě jiná auta... :-D
Hroch > Když si někdo přečte Tvůj příspěvek a můj né pořádně, bude si myslet to, co já jsem vůbec nenapsal... :-O Takže prosím všechny, čtěte odshora ->>> dolů :-D :-) :-) :-) V něčem máš ale i tak trošku pravdu, každopádně si myslím, že kvalita Tater (výrobní, nikoli technická) byla v pozdějších letech horší, v prostředí bez konkurence se také není čenu divit, žejo, pořád ale nejspíš lepší než u výrobků ostatních tuzemských automobilek v té době. Každopádně Tatry jsou auta tak úžasných konstrukčních řešení, že i s tím se na konkureci může dívat shora.


Re: T 600 Tatraplan
Autor: martin havel (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2003 23:32

Vašku, příspěvky čtu a strávím celé, vytáhl jsem jen to, co mi neštimovalo. Se zbytkem musím jako majitel 613 - realista bohužel souhlasit. S tím čuměním je to tak, že jsem reagoval jen na to, co jsi osobně napsal. Pokud jsi to myslel jinak, tak bohužel, ale to nemohu vědět.

Matěj Mojžíš: ach, kolik bezesných nocí bylo..... ještě štěstí, že do garáže to mám jen 30 metrů a 14 schodů :-D

Jinak na koupaliště jezděte zásadně KOLOSem. Usmívajícíse pozdravte, šklebícím přejeďte hnáty ať si to pamatujou a uděláte si aspoň dostatečné místo na zaparkování - viz počítačová hra CARMAGEDON. Sorry, začínaj mě napadat úchylnosti, o víkendu jsem byl na trucktrialu a jsem toho ještě plný....


Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 29.07.2003 12:44

Kolos by se šiknul. Taky na stěhování a planýrování zahrádky a...

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 07:42

Rád bych sem napsal otázku, kterou jsem chtěl položit už dávno, ale říkal jsem si, aby to nevypadalo nějak hloupě. ;-) Rád bych se zeptal všech, a budu moc vděčný za Vaše odpovědi.
Jaké jsou rozdíly mezi T600 vyrobenou v Kopřivnici a v Boleslavi? Sběratelskou hodnotu mají pouze vozy prvně jmenované, slyšel jsem, že nějaké drobné změny byly na karosérii, ale víc nevím. Jinak rozíl se pozná předpokládám minimálně podle typového štítku. U T600 z MB tam bude jako výrobce AZNP (?).
Ohledně chlazení motoru, je rozdíl také vymezen k datu převedení výroby nebo můžou být oba typy i na vozech kopřivnických?
Kdo by mi mohl napsat více, třeba i na e-mail, budu rád. Ohledně toho, na co si dát při koupi zvláštní pozor vím zatím jenom to, že hlavně na dvojité podlahy (některé dříve "renovované" Tatraplány nemají)...
Děkuju všem a omlouvám se za "takovéhle" otázky :-D
Vašek

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 07:47

Ještě jsem zapoměl na jednu věc, jakto, že jsou T600 s levo- i pravostranným řízením? To byla auta určená na vývoz? Díky ještě jednou všem.


Re: T 600 Tatraplan
Autor: Matej Mojzis (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 08:27

T600 s pravostranným riadením boli na export do Austrálie

Re: T 600 Tatraplan
Autor: risan (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 08:58

No Tatraplánů se exportovalo celkem dost, ne? Když může být Š105 s levo- i pravostranným řízením, proč ne Tatraplán.
V Tatraplánech se moc nevyznám, přiznám se, že mně tohle auto zatím nijak neoslovilo, ale rozdíl mezi kopřivnickým a boleslavským vozem by měl být prý ve tvaru ukončení zadní kapoty (kopřivnicný víc došpičata a boleslavský víc dokulata)?
Stejně bych si nedovolil tak striktně tvrdit, že sběratelskou hodnotu mají jen kopřivnické Tatraplány. Jdou fámy, že v Boleslavi se kvalita výroby výrazně zhoršila, ale jak všichni víme z vlastní zkušenosti, i auto odfláknutě vyrobené může při troše péče hezky jezdit a nadělat parádu. Jinak bychom museli všichni odsoudit T613 mezi vozy bez sběratelské hodnoty. Kvalita výroby v Tatře 80. a 90. let si jistě v ničem nezadala s kvalitou první pětiletky boleslavské produkce. Můj názor je, že podcenění boleslavských Tatraplánů vzniklo v době, kdy se T600 prodávaly jako ojetiny v bazarech a lidi si je kupovali na běžné ježdění. Pak byl jistě více ceněn kopřivnický kus, vyrobený v továrně, kde ještě prvorepublikový fortel a německá důkladnost dýchala ze stěn. U takového kusu bylo lze předpokládat, že vydrží o něco víc. V dnešní době, kdy je T600 bez diskuse veteránem, nejspíš se dočká důkladné renovace a bude slavnostně vytahován ze sucha a tepla garáže jen ve slunné víkendy, však toto "dělení" dosti ztrácí na významu. Staří dědkové veteránisti nám sem stále tahají tyto přístupy socialistických autobazarů, které mají v krvi, ale můj názor je, že nazrála doba oceňovat všechny Tatraplány bez ohledu na továrnu, kde byly smontovány.

Re: T 600 Tatraplan
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 09:26

Děkuju za názor. Abychom si rozuměli, zase něco vyznělo trošku jinak, než jsem to myslel. Já jsem v tuhle chvíli samozřejmě ten poslední, kdo by o nějaké horší nebo lepší kvalitě těch nebo těch Tatraplánů mohl něco říkat - žádné skušenosti nemám a vím jen to, co jsem kde slyžel nebo dočetl se. Sám jsem nad tím dost přemýšlel, a může to být pravda, nebo také ne.
1) nemusí to být pravda: mohli to tak po převedení výroby podávat kopřivničtí, z pochopitelných důvodů (upřímně řečeno, vůbec bych se jim nedivil)
2) kdyby ano, je pravděpodobné, že když někde s výrobou takového auta nemají zkušenosti, kvalita zákonitě horší být musí. A navíc budu citivat, co jsem se dočetl v knížce 100 let automobilů Tatra p. Gomoly, což také zní docela logicky: ......zaměstnanci Škodovky neměli motivaci vyrábět auto pod cizí značkou......
Každopádně já budu brát určitě pouze kopřivnický výrobek, už jenom z toho důvodu, že (u veterána) myslím není dobré, když byla zkrátka výroba "vytržena" ze svého prostředí. Teď si vymyslím: to je, jako by si někdo kupoval Jaguára z Berlína, no ne?
Každopádně děkuju a budu rád za všechno, co mi kdo dáte vědět ohledně mých otázek. Díky. :-)


Re: T 600 Tatraplan
Autor: ladis (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 09:43

Agente, T813 by ted mohla byt tak za 1Kc/kg, armada snizuje stavy a tyhle auta nikdo nechce... co ty na to? jo, V3S s dilenskou nadstavbou vcetne S28 se shani hur. no, kdyz bude stesti... ;-)

ladis je smutny, ma malo mista na takove auto :-(, ale bude na tom pracovat :-)


Re: T 600 Tatraplan
Autor: Matej Mojzis (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 10:04

Aj ja chcem Kolos! To musí byť sranda :-]

Re: T 600 Tatraplan
Autor: D.A (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2003 12:30

>Ladis:
Zajímavé... zajímavé...

... přiletěl k nám bílý Kolos,
zalehnul nám celý dvůr!

>k tématu:
Další rozdíly, než o kterých se zmínil Ríšan, bohužel neznám. Jen bych se trochu bránil porovnávání Tatry v 90. letech s MB v letech 50. Ač některé naše vozy mají lehce odfláknuté "dílenské zpracování" - slícování, interiér atd., a prakticky všechny hýřily nedodělky např. v ošetření dutin, po mechanické stránce (celé ústrojí pohonu, nápravy, řízení), bych byl ochoten dát za kterýkoliv kus ruku do ohně. To auto prostě při troše rozumné péče a slušného zacházení ujede milion. Naopak u Tatraplánů z Boleslavi bych se právě bál všelijakých leváren u motorů, převodovek, ložisek... Ovšem, na druhou stranu, se dá s Ríšanem souhlasit v tom, že po 50 letech provozování už asi na těch autech nic moc původního, případně negenerálkovaného nebude, čímž se rozdíly smažou. Leda, že bys narazil na zakonzervovaný původní kousek ;-).

Jdi na stránku: 1234567Následující
Aktuální stránka: 1 z 7


Toto fórum je dočasně otevřeno pouze ke čtení. Prosím, zajděte sem zase později.
This forum powered by Phorum.